Zomer mama’s 2021 ☼

Discussie in 'De mama's' gestart door Mimus, 27 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dus de man verhuist feitelijk weer terug naar de woning waar hij met zijn ex vrouw dan ook heeft gewoond?! Lijkt me complex hoor.

2. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Ja klopt! Hij wilt graag in deze buurt blijven, vanwege zijn kinderen die hier in de buurt op school zitten. Beetje apart allemaal:roflmao:
    En de makelaar wist dat wij al enige tijd op zoek zijn naar een ander huis.
    We wonen nu in een tussenwoning en gaan dan naar een twee onder een kap.

miniVosje, Nina Sanders en bulakgirl vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Noooo baby M gaat wennen vanochtend :cry::cry:

miniVosje en bulakgirl vinden dit leuk.
  4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Sterkte

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haha dankje. Ik heb er niet heel veel moeite mee hoor maar toch alrijd wel een kleine drempel.

Hier raas ik even door het huis (lees: kinderbedden verschonen, de droger staat alweer aan, toilet boven schoonmaken en opruimen) en dan plof ik ook even heerlijk op de bank. Zo vaak heb ik mn handen niet vrij.
    Na de lunch heb ik even lenzencontrole en verder vandaag niks bijzonders.

miniVosje en bulakgirl vinden dit leuk.
  6. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @Nina Sanders
    Sterkte! En geniet van even tijd voor je zelf. Of zijn de andere jongens thuis?

7. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    @miniVosje
    Hier ben ik vorige week ook overgestapt op de winterslaapzak.... Na elk uur eruit voor een speentje had ik dezelfde conclusie haha

Durf ook de verwarming niet meer aan te zetten met de prijsverhogingen. Haha gisteren toch maar op 19 graden gezet... 17,5 in huis maakte dat ik helemaal een koude neus had haha

Ik ga nu ff gauw de lego opruimen van de jongens (is er vanmorgen niet van gekomen in de haast) en dan ff de auto volgooien.... De meter zit in het rode gedeelte haha en dan?? Wachten tot Cato opgehaald mag worden haha hopelijk nog een tukkie doen tussendoor :cool:

miniVosje en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nop. O op school en mini O opvang. Laatste week babygroep. Zondag wordt hij 2 en vanaf volgende week de peutergroep. Dit wenmoment v baby M is dus wel leuk omdat hij zn broer nog ziet op diezelfde groep.

bluedrake en miniVosje vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Prijsverhoging? Is al bekend wat we meer kwijt gaan zijn? Hier staat ie lekker op 21,5! :|

10. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Wij gaan per vandaag het dubbele betalen... Hadden variabele tarieven en ipv de verhoging in januari kregen we hem nu al per 1 november! :( nu vast zetten kost nog meer, dus we laten het maar even zo

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh lord..

12. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Kijk nu zo op tegen vroege dienst en dan in combinatie met O wegbrengen naar de opvang.
    Vanmorgen om 4:45 de fles gegeven en om 6:00 zaten we in de auto naar de opvang:(
    Zo vroeg allemaal. Vriend moest ook om 6:00 beginnen, maar straks wel allemaal rond 14:00 klaar.

bluedrake, miniVosje en bulakgirl vinden dit leuk.
  13. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    6uur is echt vroeg ja.. Snap dat je daar tegenop kijkt! :( @Krisjee veranderen naar andere shifts was niet mogelijk toch? :-/

14. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Nope helaas! Wij zijn verplicht om alle diensten te werken, zowel: ochtend, avond en nacht.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan het twijfelen ben om te switchen van baan, maar ik heb verder geen andere diploma's dan verpleegkundige:| en om nu een opleiding te gaan doen zie ik niet zitten.
    Wil het liefst gewoon een 9 tot 5 baan, mja waar vind je zoiets..

15. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Herkenbaar... Lastig hoor! Hier gisteren met man besproken of voor mij starten om 7uur straks haalbaar is... Gelukkig is zijn vroegste dienst pas 8uur, theoretisch zou hij dan C om 7uur bij de GO kunnen brengen en dan om 7:30 de jongens bij de BSO en dan zou hij zonder file om 7:55 op z'n werk moeten kunnen zijn... Maar of dat in de praktijk net zo is komen we maar op 1 manier achter... Betekend wel dat het hele huis om 6uur uiterlijk op moet zijn en de jongens dus al om 6:45 de deur uit moeten.... Terwijl ze pas om 8:30 op school starten o_O maar goed dan kan ik wel om 16uur weg en ze om 16:30 en 17:00 ophalen ipv 17:45/18:15....

Anyway, zijn er dagen die jullie bijvoorbeeld altijd zo werken tegelijk zo vroeg werken? Dat die te ruilen zijn ofzo?

Ik zou al blij zijn met niet hele weekenden te hoeven werken...

16. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Lijkt me ook lastig, vooral omdat je meerdere kinderen hebt! Wat een geplan.

Toevallig hebben wij elke maandag samen vroege dienst, in de ochtend heel vervelend omdat ik alles voor O moet doen enz, maar in de middag juist heel fijn want zijn gewoon om 14:00 klaar en samen thuis.
    Morgen is mijn vriend thuis, en ik tot 12:00 heb eerst teamoverleg en dan aansluitend teamoverleg:confused:
    O Heeft vandaag zeer goede zin, en heeft op de opvang van 10:00 tot 13:00 geslapen (gebeurt nooit thuis, maargoed kan er wel jaloers van worden)
    Ook vandaag zelfstandig gerold van rug naar buik:thumup:

bulakgirl vindt dit leuk.
  17. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    @miniVosje die stress heb ik ook hoor met verkoudheid. Aan de andere kant, hij heeft geen koorts oid dus dan denk ik tsja wie is er nu niet verkouden nu...

@Nina Sanders hoe ging het wennen? Het is toch altijd weer een hele stap!

@bulakgirl oh die gastarieven zijn inderdaad om te huilen.. wij zitten ook variabel maar gaan pas vanaf januari flink omhoog. Dus geniet nu nog even van de kachel..

@Krisjee lijkt mij ook heel lastig om al die verschillende tijden te werken. Het is heel dankbaar werk denk ik zo, alleen daar schiet je dan weinig mee op.

Ik ben zo moe van vandaag. N. had een regeldag dus veel bij mama willen zijn terwijl mama ook dingen in huis moest regelen. Nu lig ik al in bed haha. Veel te vroeg natuurlijk alleen ben echt gaar. Die wintertijd werkt ook niet mee wat dat betreft.

bulakgirl en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Daar gaan we al... Corona uitbraak op de kinderopvang.. lang leve mama zijn:|

19. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Heeee, gat.. met welke consequentie voor jou? Gaat het kdv helemaal dicht?

20. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Drinken jullie kleintjes ook al 180cc?
    Ik weet het gewicht van de jongste niet exact, maar hij bleef na de flessen van 150cc honger houden, dus geef vanaf vandaag 180cc, hij drinkt de flessen leeg... hij is nu 9 weken :o:

Deel Deze Pagina