Hier vorige week, week in quarantaine gezeten, ivm logees gehad die later Corona bleken te hebben. Gelukkig zijn we niet besmet. Afgelopen dinsdag wezen babyzwemmen, L. Vond het geweldig!! Vandaag nog een keer geweest en de middelste ook mee samen met oma. Super leuk!!
@Mimus Fijn dat jullie de dans zijn ontsprongen! En leuk dat zwemmen... Staat hier ook zeker nog op de to do list! Pfff wordt het alsjeblieft later makkelijker? Ik ben gesloopt! Dinsdag natuurlijk gewerkt... Gisteren druk geweest met Kids naar school, pakketje ophalen, kids ophalen, naar zwemles, naar voetbaltraining en dan tussendoor constant met C bezig (flesje, slaapje, vermaken) was toen al zo moe dat ik niet naar mijn eigen hobby gegaan ben... En dan vandaag naar de huisarts voor m'n bloeddruk (eindelijk OK 138/85) door naar huis flesje geven door naar school om B te halen voor oog en oor test (beiden goed gelukkig) terug naar school dan thuis lunchen en weer terug naar school om de jongens te halen.... Ondertussen veel "ruzie" met C die wel moe is, maar niet wil slapen... Ja als ik haar vast houd heb haar net van ellende laten huilen en zelf op de wc mee zitten huilen.... Ik ben nu al zo moe hoe moet dat de rest van de dagen die komen Edit: oh dit klinkt heel depressief haha sorry... Heb net eindelijk even een kwartiertje kunnen zitten en voel me alweer beter.... Ben ook ongesteld geworden gisteravond laat... Dat helpt ook niet in m'n mood ;p
Goedemorgen. Hier vandaag voorbereiden voor de bday van mini O. Morgen vieren we het met het gezin, zondag komt er visite - verdeeld over de ochtend en middag. Zondag is eigenlijk zijn bday. Al druk in de weer geweest. Er ligt een was al in de kast, de vaat is schoon en uitgeruimd, ben nu met een plumeau aan het stoffen, bedden afgehaald en die gaat zo alweer in de droger, O naar school gebracht en over een half uurtje ga ik even richting stad om de laatste dingen voor zondag te halen. Daarna even door naar de Lidl voor borrel v zondag en taart haal ik morgen (wel even een klein gebakje voor morgenvroeg natuurlijk). verder komt appie vanavond, wil ik nog even de plinten afstoffen en ga ik lekker met de baby vanmiddag al douchen, zodat ik vanavond relaxed op de bank kan ploffen. Ik ga m’n befaamde hamburgers maken (met zelfgemaakte burgersaus natuurlijk). Mini O krijgt een leftover quiche (schijnt ie op de opvang wel gegeten te hebben) en voor O heb ik nog een leftover penne met gehakt, groente en tomatensaus). Fijne dag allemaal!
@bulakgirl Ohh wat vervelend dat je zo gesloopt bent! Lijkt me heel lastig ook met 3 Kids! Ik herken het helaas, ook al heb ik er maar eentje maar ben niks gewend! O is vandaag op de opvang, gisteren flink aan het hoesten en vandaag ook. Maar het gaat gelukkig goed, ik hoef maar tot 11. En O is tot 15:00 op de opvang, mocht het niet goed gaan ga ik hem eerder ophalen. Maar dan heb ik nu ff een momentje voor de was te doen.
Zooo ik ben er even tussenuit geweest sorry... Druk met werk en was ondertussen ook een babyshower aan het organiseren en natuurlijk alle zorg rondom N. Nu heb ik weer tijd om bij te lezen hihi. @Nina Sanders wat een opluchting dat goede nieuws! Heel fijn. @Isabella2020 hier krijgt N. 5 x 180cc aangeboden, dit gaat niet altijd op. In de avond maak ik soms zelfs 210 cc omdat hij dan wat langer slaapt.. @bulakgirl die vervelende menstruatie ook.. je er dan ook altijd last van!
Gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden.. had er laatst nog naar gevraagd omdat het, voor mijn doen, lang opzich liet wachten. Na eerdere bevallingen was ik met 4-6 weken weer ongesteld, nu bleef het langer weg. Maarr.. mennn.. buikkrampen tot en met! Had met een vriendin afgesproken, maar afgezegd.. lag half 9 in bed. Vloeide ook bizar veel... Ik hoop eenmalig, want als dit maandelijks de norm wordt, dan moet ik er wat op verzinnen. Ik was blij dat mn man thuis was! Nu lekker thuis met de kindjes, man is werken. Vanavond op de bank met Netflix, iemand nog een tip voor leuke film en/of serie?
@Krisjee Hoe is het met O gegaan? @Nina Sanders Ohhhh lekker zelf gemaakte burgers... Hmmm I love burgers haha @bluedrake Een babyshower leuk!! Hoe gaat het nu met werken? @Isabella2020 Mijn eerste keer was ook mega veel en nog een grote klonter die ik verloor... Vond ik ook echt niet tof en kon ik me niet herinneren van de andere bevallingen... De keren erna zijn ook heftiger als ik gewend was, maar niet zo heftig als die eerste Ben jij toevallig ook gevaccineerd in je zwangerschap? Kwa Netflix series... Ligt eraan wat je zoekt... Vind lock en key Een goeie serie, heeft net weer een nieuw seizoen... Superstore kijk ik als ik lekker luchtig wil kijken... Glow up Vind ik ook leuk (make up artiesten in de race om de beste te zijn) Met mij gaat het weer beter hoor... Werken is lichamelijk heel pittig, maar mentaal echt heel fijn... Gisteren wel om 21:10 al naar bed gegaan haha
@bulakgirl Haha ik herken van het vroeg naar bed gaan! Wij liggen dan ook al vaak in bed. Met O gaat het nog niet helemaal goed. Ik heb vrijdag toch de huisarts gebeld, en moet hem meer drinken aanbieden en neusspray gebruiken. Hij heeft ook echt last van het hoesten en huilt dan ook hysterisch. Gisteren heeft hij ook heel lang geslapen 2x een dutje van ongeveer 3 uur. Hij had het echt nodig. Moeten vandaag nog even afwachten hoe en wat anders gaat hij niet naar de opvang en moeten we wat anders organiseren. Gisteren ben ik gaan uiteten met 2 vriendinnen, maar vannacht had ik zo'n buikpijn ervan. Vond het nog erger als weeën. Daarna zakte het gelukkig weg! Vriend wilde bijna de huisartsenpost bellen, maar dat vond ik niet nodig haha
Hier een paar dagen elke keer een stukje gelezen. Maar steeds kwam er iets tussen dat ik niet kon reageren en nu natuurlijk alles kwijt. @Krisjee beterschap met O. Hopelijk knapt hij snel op. Heb je nog bv liggen? Je kan ook een druppeltje in de neus doen dat werkt net als een neusspray maar verzacht het ook nog eens. Misschien het proberen waard. @Nina Sanders gefeliciteerd met Mini O. Veel plezier Hier besloten weer te stoppen met de minipil. Ik vergeet het 1x in de week, dus is hij helemaal niet betrouwbaar. Ik heb verschillende technieken geprobeerd, maar ik hoef maar 1 seconden afgeleid te worden en ik vergeet het. Nu dus op zoek naar iets anders. Hier ook iedereen flink verkouden geweest. Iedereen moest veel hoesten en we wisselde elkaar af dus zijn 2 weken zoet geweest. Maar het lijkt nu over. Op naar de volgende ronde.
@miniVosje Bedankt voor de tip! Heb nog genoeg bv liggen! @Nina Sanders gefeliciteerd met mini O! Hopelijk hebben jullie een leuke verjaardag gehad! Met O (en mij) gaat het iets beter. O Heeft goede zin, en lacht de hele dag. Drinkt zijn flessen soms leeg, maar soms ook niet. Biedt hem nu extra aan als hij veel hoest. Morgen gaat hij gewoon naar de opvang, ik hoef maar tot 11 te werken en mocht het niet gaan kan ik eerder weg. Verder rustig weekend gehad, heb 2 leuke dagen gehad in de ochtend alleen geweest met O ging heel goed! Geeft me dan echt vertrouwen, alleen boodschappen doen vond O wat minder
@bulakgirl werken gaat opzich goed, zit aardig in een ritme. En bij jou verder? Hier zijn we allemaal verkouden, geen corona want test was negatief. Alleen stem kwijt, hoesten etc. Pfff.
Hoi dames! Even een vraagje, iemand ervaring met rijstebloem? Ik twijfel om O dit te geven. Ook zijn we afgelopen vrijdag begonnen met oefenhapjes, dit gaat goed!
Dat is de eerste stap richting vaste voeding. vanaf een maand of 4 ofzo? Al zit het ook in johannesbroodpitmeel dacht ik.