Idd precies zoals @Mimus zegt, het duurt allemaal zo lang. En ik moet eerlijk zeggen dat ik er vaak ook geen zin in heb, en moe ben. Volgend jaar komt de badkamer. De keuken moet nog, en de tuin. Zitten er ook nog aan te denken om aan te bouwen, en een dakkapel te plaatsen op de zolder. maar op dit moment het is het geld op haha We hebben in ieder geval al airco laten plaatsen, en overal rolluiken.
Ff dames, voor al die verbouwingen kun je zeker geen hypotheek verhogen of op een andere manier geld lenen? (leek he)
Ligt er denk ik aan hoe duur het huis is en hoeveel hypotheek je kan krijgen. Wij hadden met de verkoop van ons oude huis een flinke overwaarde, die we deels in de hypotheek hebben gestoken en deels voor verbouwing gebruiken. Wij kunnen wel nog een bouwdepot doen, maar weet niet of je daar als starter voor in aanmerking komt. Zou het bij je hypotheekverstrekker bespreken!
@Secret Promise oei heftig zeg! Kan mij nog herinneren dat je bij je vorige zwangerschap niet zoveel kwaaltjes had dus dan is dit echt een tegenvaller! Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad, dat is toch altijd weer een heel spannend moment. N. was ook een klein kindje en dat is helemaal goed gekomen inmiddels Je woorden zijn heel lief! Ik hoop het ook, we kijken er erg naar uit..
@bulakgirl geen ervaring met een huis kopen dus kan je helaas niet verder helpen.. @Mimus oei een warmtepomp installeren in je man zijn vrije tijd, dan begrijp ik wel dat dat even kan duren, zit volgens mij best wat werk aan vast! Hier ook aan het klussen in ons huurhuis, in de hoop dat we de energiekosten nog wat kunnen gaan verlagen pfff
Slik nu een aantal dagen weer extra hormonen voor het bloeden, maar ben bang dat het dadelijk weer lang duurt voordat ik mijn cyclus terug heb. Ga ermee stoppen, en de implanon eruit halen en kijken wel hoe en wat. Het begint steeds meer te kriebelen voor een tweede, de buurvrouw is ook zwanger en was gewoon een beetje jaloers Vandaag dagje met O naar de dierentuin geweest. Anderhalf uur gewandeld (ideaal met abonnement) Vind het altijd heel lastig om O te "entertainen" meer moeders die hier last van hebben? En zo ja wat doen jullie?
Oeh spannend dat je dat gaat doen zeg! Toch weer een hele stap! Vind het soms ook lastig hoor om N. te entertainen. Die zit nu in zo'n ontwikkelsprong dat hij sowieso weinig wil, of juist alles zelf wil doen.
Bedankt voor de reacties...eerst het huis maar eens bekijken...hebben nu volgende week een afspraak bij een ander huis...mocht het nodig zijn kijken we wel weer verder met de hypotheek adviseur... @bluedrake Hoop dat jullie gauw een 2e gegund is hoor! @Krisjee Ik snap je volledig! Tussen onze oudste en de middelste zit bijna 2 jaar en tis een prima leeftijdsverschil Om te entertainen ging ik vaak wandelen idd...hop de wagen in en met de bus naar de dierentuin (hadden ook een abbo) of t winkelcentrum of de stad...met de 2e vond ik het iets lastiger om verder weg te gaan...maar ook dan lekker de wagen in en het park in! nu met de 3e is het veel lastiger, omdat broers verplichtingen hebben dus dan is het voor haar soms gewoon pech en mopperen.... Ik moet eerlijk toegeven dat ze een pittig karakter heeft hoor...ze weet precies wat ze wil en zet t op een krijsen als ze t niet krijgt! Avond eten doet ze dan ook t liefst zelf, lekker graaien met r handen...en ook 's nachts zet ze t vaak op een brullen als we weglopen na t troosten...heb vannacht een uur op de grond naast haar bed gelegen, ik was zo moe dat ik gewoon geen puf meer had en geen zin om met 3 wakkere kinderen te zitten als ik haar had laten brullen....
C heeft trouwens weer van die rare pokjes, de gastouder zei gisteren dat ze aan waterpokken dacht.... maar tis echt niet veel en ook niet meer geworden, waardoor ik twijfel of t echt zo is! Tis onder haar lip een paar en op haar armen een paar....op haar romp zag ik 2 minuscule plekjes, maar of dat t zelfde is geweest dat durf ik niet te zeggen
@bulakgirl Geen zesde ziekte? Dit heeft O vorige week gehad, heeft 2 dagen daarvoor koorts gehad en toen allemaal rare bultjes/vlekjes Nu weer helemaal de oude. Ik ga volgende week een afspraak maken bij de huisarts, vind het zelf ook heel spannend! Bij O was ik in ronde 2 al zwanger. Duurde 1 maand voordat ik weer een cyclus had. Het liefst willen we 2 jaar er tussen, maar het is nooit echt goed te plannen. Hebben ook een lichte voorkeur om geen mei baby te krijgen omdat daar dus al 6 verjaardagen zijn mja je weet het nooit he
Spannend @Krisjee! Wij hebben er zo goed als exact 2 jaar tussen steeds en vind het een leuk verschil, ze hebben veel aan elkaar. @bulakgirl hopelijk vinden jullie gauw jullie droomhuis! en de vlekjes, tijdje geleden hadden onze oudste twee ook gekke bultjes en koorts, waren er niet veel en geen blaasjes. Dacht eerst aan water pokken maar gezien het geen blaasjes werden was dit uitgesloten, huisarts kon er ook weinig van maken, een kinderziekte maar welke, zijn er wat dat betreft zoveel en als ze niet zieker worden lekker uitzieken. Sterkte iig!
@Krisjee Dat lijkt idd 6e ziekte uitslag...beterschap! Ik snap je geen mei baby wel haha dan ga je altijd "strijd" met verjaardagen krijgen...maar wat je zegt, helemaal te plannen is t nooit! @Mimus Dankje! Bijzonder he...ik heb de foto's nu doorgestuurd naar de huisarts, ze is niet echt ziek ervan....lijkt wel wat sneller moe..maar wie is dat niet met dit weer Ze heeft zaterdag wel wat vlekken gehad, maar niet echt 6e ziekte vlekken... en dan nu die paar plekjes... tijdje terug had ze ook van die blaasjes, maar dan groter en dat werden echt wondjes...dat is dit dan weer niet! Maar wat je zegt, zolang ze niet mega ziek ervan zijn zal t wel goed zijn
Vandaag ineens deze erbij... de huisarts dacht ook aan waterpokken, maar vind het verloop toch wel een beetje bijzonder...het zal wel, maar dit plekje lijkt weer meer op wat ze een aantal maanden geleden heeft gehad... denk wel dat we haar morgen naar d'r gastouder brengen...twijfel alleen omdat zij natuurlijk net bevallen is en ik haar zoontje van 3 maanden niet in gevaar wil brengen
Ik moet nog even wachten met zwanger worden (zo erg dat ik dit moet zeggen) ga naar het concert van coldplay, en heb dus geen zin om daar hoog zwanger te zitten (mocht het weer zo vroeg lukken) pas vanaf december proberen
@Mimus Wij gaan naar het concert op 16 juli. Hebben ook een hotel geboekt dus we maken er twee mooie dagen van in Amsterdam Wil er al heel lang na toe, mijn man vond het eigenlijk te duur. Gelukkig toch kunnen overhalen haha Mocht ik dan zwanger zijn, ja dan is het zo. Maar zou het shit vinden om hoogzwanger te zijn en op het punt staat om te bevallen en niet er naar toe kan gaan
Goed! Ze is (in overleg)gewoon naar de gastouder gegaan en heeft daar heerlijk gespeeld, gastouder heeft niets bijzonders aan haar gemerkt zei ze! Die ene grote blaar was gisteren ook al aan het indrogen zelfs... gelukkig