Zomer mama’s 2021 ☼

Discussie in 'De mama's' gestart door Mimus, 27 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @bulakgirl
    Oh wat fijn!

Hier zitten we inmiddels in sprong 9.. en volgens mij ook weer slaapregressie..
    Vannacht was het weer verschrikkelijk, om de 3 uur is meneer half wakker kei hard aan het vertellen.. nu ligt hij net een half uurtje op bed, en heeft 15 min geslapen en nu weer huilend wakker..:confused:
    Ik merk dat ik toe ben aan werken, groot respect voor moeders die 7 dagen per week bij hun kind zijn maar ik zou dat dus niet kunnen

Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  2. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    @Krisjee
    Oh vreselijk! We hebben de afgelopen 2 weken ook veel van dat soort nachten gehad! :( heb een nacht bij d'r op haar kamer op t logeerbed geslapen...ik heb m'n slaap gewoon nodig .... weet ook niet hoe ik dat een aantal jaar geleden heb gedaan dat ik nachten niet sliep met de oudste ;)

Sterkte hoor!

3. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @bulakgirl
    Echt vreselijk hé. Maar gaat C goed slapen als je bij haar op de kamer ligt? Denk dat het hier averechts zou werken en meneer heel druk in zijn bed staat te springen:roflmao:
    Hier vannacht om 4:45 klaar wakker, stond te springen in bed, en al zijn knuffels eruit te gooien. Ben toen maar een fles gaan maken en die heeft hij in bed opgedronken, en nog geslapen tot 6:30 dus dat is wel fijn!

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    @Krisjee
    Ja, meestal wel...vannacht heb ik haar tussen ons in gelegd... ze was elk uur wakker...gelukkig sliep ze nu wel...soms maakt ze daar ook een feestje van en dan ga ik liever op t logeerbed liggen op haar kamer, dan is ze t feestje gauw zat en gaat ze toch maar liggen

bluedrake en Krisjee vinden dit leuk.
  5. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Sterkte!
    Hier slaapt hij nog bij ons op de kamer, en ook icm de bv geeft dit ons de meeste slaap.
    Begint in z’n eigen bed en uiteindelijk slaapt hij naast mij. Meestal rond 7.00 uur wakker. Dus dikke prima:)

Krisjee en bulakgirl vinden dit leuk.
  6. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @Mimus
    Ja snap ik ket bv. Ik zelf zou dan absoluut niet kunnen slapen haha

@bluedrake hoe gaat het met jou?

bluedrake en Mimus vinden dit leuk.
  7. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Sorry! Ergens een melding wel gezien en totaal weer vergeten. Hier gaat het met N. momenteel dramatisch, want heeft een paar hopeloze nachten achter de rug.

Ik heb weer een tuurtest in m'n handen! Je verzint het niet. :oops:

bulakgirl vindt dit leuk.
  8. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Oeeh wat spannend!!

bluedrake vindt dit leuk.
  9. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Na de vorige keer wel wat minder optimistisch, morgen ochtend maar even kijken wat hij dan doet.

Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  10. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @bluedrake
    Ohh wat spannend!! Hoop het zo voor je!

Mijn man, O en ik hebben alle drie corona. Op wat reuk en smaakverlies na zijn we er goed aan!
    Volgende week komen ze onze tuin aanpakken, eerder dan verwacht! Wel erg fijn, want O wilt de hele tijd naar buiten en het ziet er niet uit en het is niet kindvriendelijk.

bluedrake, Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  11. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Spannend @bluedrake die tuurtesten zijn vreselijk! Elke dag de hoop dat hij oploopt ... maar ook wel weer een geweldig gevoel als dat dan gebeurd! <3
    Ik duim voor je! Sterkte met N hopelijk gaat het slapen snel beter ;)

@Krisjee
    Jeetje beterschap hoor! Hopelijk mogen jullie gauw weer jullie "nieuwe" tuin in dan!;)

bluedrake en Mimus vinden dit leuk.
  12. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.923
    2.797
    113
    Vrouw
    Ik zat even te gluren in het NOD-lijstje waar je in schrijft en ik zie wel degelijk een lijntje op de bewerkte foto:o: hoefde nauwelijks te turen.. Hopelijk loopt hij mooi op! Was het de Action early of de normale? Van de early weet ik dat die nog wel eens valse lijntjes kan geven.. maar wie weet:D:D:D:D spannend!!!!

Mimus en bluedrake vinden dit leuk.
  13. Secret Promise

19 jul 2012
    2.923
    2.797
    113
    Vrouw
  14. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Dit meen je niet! :roflmao::o::roflmao:

Mimus, Slowly, bulakgirl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Secret Promise

19 jul 2012
    2.923
    2.797
    113
    Vrouw
    Hahahaha you better believe it:D Ik zie ze :o::o::o::o: Blijven plakken, kleintje!

16. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Ben zooooo in shock, de eerste duurde 3 jaar en de 2e raak in ronde 3! Waaaauw :eek:

Het was trouwens een action early, dus ik kan blijkbaar heel vroeg positief testen!

Mimus en Secret Promise vinden dit leuk.
  17. Secret Promise

19 jul 2012
    2.923
    2.797
    113
    Vrouw
    Nou kan je nagaan dat ik dat ook al een beetje had :roflmao: Bij M. 9 maanden bezig geweest (toen wel bij de 4e ronde een vroege miskraam gehad), en nou ineens ronde 1 blijvend zwanger:p

Meid, gefeliciteerd (ik doe het gewoon:p). Het is je echt gegund! Op naar een prachtig nieuw wondertje♡

18. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @bluedrake
    Ohhhh wat leuk! Super blij voor je! Hopelijk blijft hij plakken

19. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Jaaa bizar is dat dan hè, hier moet het hele besef echt nog even landen!

Bedankt voor de felicitatie! Gaat het goed met jouw zwangerschap en de kleine M.?

Dankjewel! Ik hoop het ook, testen lopen tot nu toe goed op! Dit is de test opgedroogd

Bijgevoegde bestanden:

Krisjee en bulakgirl vinden dit leuk.
  20. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    @bluedrake
    Wauwie! :) bij C testte ik ook al heel vroeg positief en duurde best een tijdje voor ze donkerder werden! *Finkers crossed*

C gaat steeds vaker losse tussen stapjes zetten....dus het zelfstandig lopen komt nu echt in de buurt....oh m'n kleine meid wordt zo groot!;)

Mimus en bluedrake vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina