Zomer mama’s 2021 ☼

Discussie in 'De mama's' gestart door Mimus, 27 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    bluedrake vindt dit leuk.
  2. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Die van de action werd ik echt geen wijs uit, die van zwanger en kids wel. En zelfs over de datum werken ze blijkbaar heel goed :roflmao:
     
  3. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    bluedrake vindt dit leuk.
  4. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb nu de ovulatietesten van sensitest gekocht, had ze vandaag al verwacht via de post, maar nog niks!:cry:
    De action begrijp ik ook geen klote van..

    Vandaag weer met mijn man een serieus gesprek gehad, ik merk dat dat hij twijfelt over een tweede. Vandaag heb ik gevraagd wat nu doen, want ik word gewoon heel onzeker van zijn wispelturige gedrag:|
    Vanaf december gaan we dus officieel starten... (wilde het bijna vastleggen op papier:roflmao:)
    Hij zei dat hij niet twijfelt, maar geen zin heeft in het eerste jaar qua slapeloosheid, veel voedingen, huilen etc. Ik snap dit goed, maar heb het eerlijk gezegd binnen 4 jaar klaar dan dat ik wacht tot O 4 is en dan weer opnieuw begin.
    Hopelijk komen morgen de ovulatietesten binnen:thumup:
     
    Mimus, bulakgirl en bluedrake vinden dit leuk.
  5. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Krisjee die van de action werd ik echt nooit wijs uit. Geef mij maar gewoon die strips. Die van sensitest zullen vast ook wat beter zijn.

    Het is ook wel weer een hele stap een 2e kindje! En het eerste jaar is zeker zwaar, maar net wat je zegt nu zit je toch nog in de periode dat ze klein zijn dus dan kan de 2e daar op mee draaien haha.

    @bulakgirl dankjewel! Soms nog heel onwerkelijk
     
  6. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    Hier nog geen ovulatie gespot helaas. Precies wat ik al dacht :(
     
  7. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    Dames,

    Gisteren geen ovulatie gespot. Maar nu heb wel het idee dat hij "oploopt"
    Zal ik doorgaan met testen? Of wat denken jullie.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Ik zou zeker nog even doortesten! Grote kans dat die 1 van deze dagen wel echt positief word...
     
    bulakgirl en Krisjee vinden dit leuk.
  9. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie!

    Hoe gaat het met jou? Voelt het al wat "echter" na de eerste echo?
    Wanneer heb je weer controle?
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  10. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Het voelt wel wat echter alleen nog steeds best wel vreemd! Voor de rest overdag heel misselijk, zin in snoep (normaal nooit) en ik merk dat mijn bekken het nu al niet meer zo fijn vinden. Volgende week heb ik de eerste afspraak bij de VK staan en de week daarna alweer de termijnecho!
     
    Mimus vindt dit leuk.
  11. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Wat fijn een goede echo @bluedrake!

    En blijft bijzonder een 3D echo @Secret Promise, word het nog echter van ofzo.. zag je ook al gelijkenissen?

    Succes met testen @Krisjee, hopelijk kun je je cyclus wat in kaart brengen zo!
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  12. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Zou ook doortesten, die komt er zeker aan:o:

    Ja! Ze heeft duidelijk hetzelfde neusje als m'n zoontje (en mij)♡ Ik ben zo nieuwsgierig naar haar. Merk dat ik al langzaamaan echt wel naar die bevalling toe aan het leven ben:)
    Hoe gaat het bij jou? Ik zie dat je nog steeds borstvoeding geeft? Wat heerlijk dat jullie dat zo goed vol kunnen houden zeg:D

    Hoe gaat het verder met de kindjes hier? M. krijg volgende week maandag zijn 14 maanden prikjes (is dan al bijna 15 maanden:rolleyes: maar de afspraak kon blijkbaar niet eerder). Ben erg benieuwd naar zijn lengte en gewicht! Hij heeft iig al echt een behoorlijk gebit:o: meerdere kiezen en zelfs al z'n hoektanden:eek: Hij loopt sinds hij (ff ruim) 13 maanden was ook lekker los door het huis en zegt meerdere woordjes: Mama, papa, Bumba, huppakee, go! (Engels, dan tel ik af en zegt hij dus go:roflmao:), boekie, etc.:thumup: Hij begint nu ook duidelijk weer wat meer eenkennig te worden en heeft weer een beetje verlatingsangst:( Maar goed, dat is het de leeftijd voor volgens mij, hè?
     
    bulakgirl vindt dit leuk.
  13. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    @bluedrake
    Ja snap je helemaal, toen ik zwanger was van O vond ik het ook heel gek en besefte ik het niet.

    Denk toch dat ik mijn piek gisteren heb gemist helaas. Zal vandaag en morgen nog testen en dan wacht ik mijn menstruatie wel weer af.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Secret Promise hier heeft N. die prikken al gehad, sinds dien steeds niet lekker. Of dat nou puur toeval is of dat het ermee te maken heeft geen idee...

    N. is momenteel ontzettende driftbuien aan het ontwikkelen en ook volle bak in ontwikkeling qua lopen en woordjes zeggen. Ik denk dat hij straks een paar hele grote stappen gaat maken.
     
    bulakgirl vindt dit leuk.
  15. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    Ohh dames ik word mesjokke van die meid! :| wat een driftkop is het....drammen en huilen als ze de zin niet krijgt pfff kan niet wachten tot deze fase voorbij is!;)
    Lopen gaat idd ook hier als een speer en steeds komen er weer nieuwe woordjes bij! Zo initieert ze ook zelf het kiekeboe spel waarbij ze om een hoekje kijkt en boe zegt haha:roflmao: ze is ook dol op dieren en er niet bang voor:thumup: dus een lekker kind, maar bwah wat een temperament :oops:

    @Krisjee
    Jammer van je testen...ik heb ovulatie testen nooit echt gesnapt hoor :oops: gewoon maar veel klussen om t te laten lukken denk ik dan :p
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  16. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    @bulakgirl
    Heel herkenbaar met dat drammen. Hier ook gillen kei hard. Ik kan ook niet wachten tot het voorbij is.

    Wat betreft het testen... test alleen vandaag nog en dan ga ik afwachten, ik merk dat het een obsessie begint te worden. Toen ik zwanger was van O heb ik 30 testen gedaan..:|:$
    Wat betreft het klussen:roflmao::roflmao: libido staat een beetje op een laag pitje, vanuit mijn kant:$
     
    bluedrake en bulakgirl vinden dit leuk.
  17. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb na mijn idee mijn ei sprong gevonden.
    Had sinds zaterdag last van slijm, en dacht toch dat het vruchtbaarslijm kon zijn. Dus een testje gedaan met de action test en sensitest.
    Die sensitest kan nog een tikkeltje donker.. maar beter dan ik heb gehad!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    bluedrake, bulakgirl en Mimus vinden dit leuk.
  18. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    Oh spannend @Krisjee

    Ik ben vrijdag gebeld voor een 2e gesprek voor 1 van m'n sollicitaties...woensdag ergens anders nog een 1e gesprek..voor de functie die ik nu al doe bij hetzelfde bedrijf, maar dan een andere vestiging... dus ben benieuwd hoe t allemaal gaat lopen :)

    In november mogen we ook gaan kijken op de scholen voor de kinderen, dus daarna kunnen we ook gaan kijken voor opvang....
     
    Mimus en bluedrake vinden dit leuk.
  19. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Ik word ook gek van deze sprong. N. is vannacht de hele nacht bezig geweest met krijsen en dat ben ik dus echt even niet meer gewend. En echt heel veel driftbuien. Aaargh.
     
  20. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    Ik zit er doorheen.. O is al sinds 01:00 wakker en aan het vertellen heeft met pozes geslapen van een half uurtje. Nu is hij sinds 5:30 weer wakker en hij is kei moe, en ik zelf ook.
    Ik ben er klaar mee, ik snap niet wat ik fout doe waarom hij zo slecht slaapt... ik heb letterlijk alles geprobeerd. Ik heb straks avonddienst en heb nauwelijks geslapen, ik merk nu dat ik er weer moeite mee heb:( de onregelmatige diensten en slecht slapen van O is geen goede combinatie..
     

Deel Deze Pagina