Zomer mama’s 2021 ☼

Discussie in 'De mama's' gestart door Mimus, 27 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    @bluedrake en @Krisjee ik wou dat er een "vind ik niet leuk" knop was...dan had ik die gedrukt ;)

    Lastig die "wakkere" nachten... soms is ze laten huilen dan ook maar de enige optie....hier ook met vlagen moeten laten gebeuren...als je zelf op je tandvlees loopt is dat ook niet goed. Let goed op jullie zelf meiden en jullie partners kunnen ook een avondje pakken he?! ;)
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  2. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Hier zijn we momenteel even uit een rollercoaster waar we ineens in zaten.
    Op maandagavond hoorde ik knap er m'n hele hand zat onder het bloed. Daarna bleef ik maar bloedden.. het was echt vreselijk.

    Gebeld voor een spoedecho, en deze gistermiddag gehad. Alles blijkt tot nu toe goed te zijn met de kleine!!! Ik heb echt gehuild als een klein kind, zo zat ik in de stress.

    Nu aan het afwachten voor de nipt, ook heel spannend!

    Bij deze nog even een foto van onze kleine
     

    Bijgevoegde bestanden:

    bulakgirl en Mimus vinden dit leuk.
  3. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Oef jeetje wat schrikken zeg!!
    Gelukkig dat alles goed is..
    Konden ze ook zien waar het vandaan kwam?

    En wat een plaatje!! ❤️
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  4. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.315
    2.227
    113
    Vrouw
    O verdorie zeg, wat schrikken!:( Hoe gaat het nu? Bloeden gestopt? En idd wat Mimus zegt; weten ze waar het door kwam? Gelukkig was de kleine helemaal in orde bij de echo!!♡
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  5. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw

    Bloeden is gestopt, ze kon geen oorzaak vinden. Waarschijnlijk omdat ik een knak heb gehoord denken ze aan een bloedvat, in combinatie met mijn gevoelige baarmoederhals zou dat kunnen.

    Gelukkig was alles goed inderdaad! Dat had ik zelf niet meer gedacht.
     
    Secret Promise, Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  6. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Jeetje @bluedrake schrikken zeg! Gelukkig gaat t goed met de kleine!;)
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  7. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Hoe varen jullie deze herfstvakantie?
    C is ziek, heeft koorts en snottert flink! Afgelopen zondag naar de efteling geweest en daar denk ik net even te lang zonder jas gelopen... hoop stiekem dat t morgen alweer koortsvrij is hoor, vind koorts maar niks!;)

    Van de week 2e gesprek gehad bij een ander filiaal van dezelfde werkgever voor een functie een stapje hoger dan wat ik nu doe en zo'n 50 minuten van m'n nieuwe woonplaats af. Ze willen me heel graag hebben en willen mijn contract en salaris overnemen dus veel zekerheid! Ik denk dat ik dit gewoon ga doen, had eigenlijk liever iets dichterbij huis gehad...maar huidige werkgever zit niet dichterbij helaas en de banen in de buurt waar ik op gesprek ben geweest hebben financieel niet dezelfde zekerheid en de ander heeft zojuist laten weten nog niet te weten of ze de functie überhaupt gaan vullen, maar ze hadden wel interesse in me...maar ze konden eigenlijk niks zeggen nog...:rolleyes:
     
  8. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.244
    93
    NULL
    NULL
    @bluedrake
    Wat schrikken zeg, fijn dat toch alles goed was! Wat is jullie kleintje al groot!

    @bulakgirl
    Fijn dat je bij de zelfde werkgever kan blijven, maar een andere plaats! Zou het zeker doen!
    Hier geen herfstvakantie, hier volle poule aan de bak

    Hier gaat alles goed, O loopt sinds 2 weken alleen en heeft er heel veel plezier in.
    Ik heb alleen spijt dat ik weer terug ben gegaan naar mijn oude werk. Het is verschrikkelijk, elke dag word ik gebeld door het werk of ik extra kan komen werken, collega's komen niet opdagen, en veel collega's zijn ziek... ik krijg er letterlijk stress van.. denk ik binnenkort weer opstap.
    Ik wil eigenlijk eerst zwanger worden, daar blijven tot aan verlof en dan pleite.. mja ik weet niet of het zo snel lukt om zwanger te worden:$
    Sorry voor het klaagbericht haha
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  9. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    @Krisjee
    Was je ook niet eerder weg gegaan juist om dezelfde redenen? Vervelend hoor!
    Je zou nog kunnen overwegen om een 2e nummer te nemen die door te geven en dan uit te zetten zodra je vrij hebt :p
    Wat leuk dat O nu ook nu loopt! Er gaat nu vast een wereld voor hem open ;)
     
  10. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.244
    93
    NULL
    NULL
    @bulakgirl
    Niet zozeer die reden, maar meer het onregelmatig werken. Maar er staan zoveel diensten open dat het niet meer leuk is, ik ben best bereid om extra te werken, maar het lukt niet qua planning bij ons. Dus ik moet de hele tijd nee zeggen.:|
    Ik heb daar zeker over nagedacht om een 2e telefoonnummer aan te schaffen, maar vind het dan stom om geld uit te geven voor mijn werk:oops:
     
    bluedrake en bulakgirl vinden dit leuk.
  11. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.244
    93
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag weer ongesteld geworden voor de eerste keer. Fijn dat mijn lichaam weer gewoon werkt haha:roflmao:
     
    bluedrake, Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  12. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Wat betreft de herfstvakantie, ik had geen vakantie. Afgelopen weekend wel met een vriendin leuke dingen gedaan en met de 2 jongens op stap geweest van haar en mij, was erg leuk!

    @Krisjee ik heb een werktelefoon zelf aangeschaft en dat was echt de beste beslissing ooit, had ik veel eerder moeten doen!
     
    bulakgirl vindt dit leuk.
  13. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Hoe gaat het met jullie?

    Hier echt in een mega drukke periode, gevuld met werken, willen inpakken, dingen regelen kwa school etc. Nog een week of 6 en dan gaan we verhuizen!

    Nieuwe werkgever wil wel graag dat ik 5/1 start....en dat ik 15/12 al met een teamuitje mee ga. Dus lekker druk! Mijn man is nu volop in de sollicitaties en hopelijk vindt hij ook gauw iets!

    De scholen gisteren gaan kijken en ook de opvang daar zag er heel leuk uit! We krijgen er allemaal steeds meer zin in, hoewel de verhuizing op zich voor mij snel voorbij mag zijn!

    C heeft al een week last van vieze natte poepluiers waardoor de onderkant helemaal rood wordt steeds....zo sneu :( verder is ze gelukkig vrolijk en echt een papa's kindje! xD mijn man krijgt niks gedaan als hij thuis is, omdat ze steeds om z'n benen hangt :D
     
    Mimus en bluedrake vinden dit leuk.
  14. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @bulakgirl hier zit ik inmiddels al een week met een ziek kind, word er een beetje moedeloos van!

    Goede vooruitzichten met het verhuizen. Leuk dat ze je gelijk betrekken bij het teamuitje!

    Hier gisteren een goede 13 weken echo gehad, we zijn in de wolken :)
     
    Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  15. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Hier gaat het ook wel goed.
    L. Slaapt sinds 2 nachten op z’n eigen kamertje.
    En gaat verrassend goed! Afgelopen nacht maar 1x naar hem toe geweest.
    M’n boobs stonden op knappen haha
    Ben benieuwd of we dit zo gaan vol houden :)
     
    bluedrake en bulakgirl vinden dit leuk.
  16. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.244
    93
    NULL
    NULL
    @bulakgirl succes met jullie verhuizing! En hopelijk heeft je man ook snel ander werk gevonden.
    Spannend zo'n teamuitje, maar wel leuk!

    @bluedrake beterschap met N! Fijn dat jullie zo'n goede 13 weken echo hebben gehad.

    @Mimus
    Fijn dat L op zijn eigen kamertje slaapt!

    Hier gaat alles goed, heb net een positieve ovulatietest. We gaan deze maand proberen! Ben zo benieuwd, of het weer zo snel raak zal zijn met O.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    bluedrake, Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  17. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Krisjee ik ben ook heel benieuwd of je weer snel zwanger raakt! Alle liefs.
     
  18. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.244
    93
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier?

    Hier inmiddels 4dpo. Heb al vroege zwangerschapstesten in huis gehaald, heb geregeld last van krampjes, maar verder geen gekke dingen.
    Ga volgende week testen als ik 10dpo ben
     
    bluedrake, bulakgirl en Mimus vinden dit leuk.
  19. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Oeeeh spannend, hou ons op de hoogte!!
     
  20. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Spannend Krisjee!!

    @Mimus
    Hoe gaat het slapen nu?;)

    Wij gaan straks de intocht in de buurt bekijken....even goed van de winterbanden aan ivm de kou haha
     
    Mimus vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina