Zomer mama’s 2021 ☼

Discussie in 'De mama's' gestart door Mimus, 27 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn zeg!! Hopelijk geeft het wat vertrouwen en rust.

Krisjee vindt dit leuk.
  2. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Prachtig! En wat bijzonder weer ❤️

Krisjee vindt dit leuk.
  3. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Je zal het niet geloven, ik ben nog steeds aan het werk! Af en toe last van mijn bekken maar nog niet te vergelijken met hoe het met N. was gelukkig! Hopelijk blijft het nog even zo..

En wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad!

Krisjee en bulakgirl vinden dit leuk.
  4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    @Krisjee
    Wat fijn!! En geweldige echo....zo'n frummeltje :D

@bluedrake
    Fijn dat de instabiliteit nog onder controle is! Hopelijk blijft dit zo lang mogelijk nog zo!

Ik lees alles hoor meiden, maar ben erg druk met de verhuizing! Gisteren zijn de kids een ochtend gaan wennen bij nieuwe scholen en kdv en dat ging heel goed! Zelfs C wandelde vol zelfvertrouwen rond bij de dreumesen <3 ze hebben wel een ander jongetje even op een andere groep moeten plaatsen, die was moe en huilerig en zij deed dan lekker met hem mee haha.. zo cute al die dreumesen bij elkaar! Ze kwamen echt zo om haar heen staan en bekijken xD

Was nog wel even gedoe met opvang hoor, ze lieten met aanvragen heel lang niks van zich horen en met navragen of er plek was kreeg ik steeds "we zijn er mee bezig of ben bezig plek regelen" en toen kreeg ik een heel ander aanbod dan ik aangevraagd had vorige week! Bij navraag begonnen ze over wachtlijsten op bepaalde dagen en personeels te kort....ik was echt boos, gaf aan dat ze dat eerder wisten en eerder hadden kunnen laten weten en dat ik nu niks meer kon regelen...10 minuten later had ik een aanbod voor 3 dagen in de mailbox waarvan 1 dan niet een gewenste dag, maar een andere en die konden we gelukkig op werk wel regelen! Dus gelukkig goed opgelost!

Huisarts mochten we ook bij inschrijven, zijn ook overal patiënten stops....maar gezien onze verre verhuizing mochten we er nog bij als we t een beetje voor ons zouden houden :p

Straks sleutel overdracht en tekenen! Ben zo benieuwd naar ons nieuwe huis! :D

bluedrake, Krisjee en Mimus vinden dit leuk.
  5. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @bulakgirl
    Heel veel succes met verhuizen!
    Wat rot van de opvang, hopelijk komt dat nog goed!

bulakgirl vindt dit leuk.
  6. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Gelukkig nieuwjaar meiden!
    Op een gezond en gelukkig jaar met nog meer mooie baby’s!!

En @Secret Promise ik zie dat jullie er inmiddels een wondertje bij hebben, gefeliciteerd!
    Gaat alles goed?

Secret Promise vindt dit leuk.
  7. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.922
    2.797
    113
    Vrouw
    Ook van mij gelukkig nieuwjaar!:D

Klopt, ons meisje is alweer 13 daagjes oud:eek: Alles gaat super, gelukkig:) Ze is een heel tevreden kindje! We zijn helemaal verliefd♡

Hoe is het hier, meiden?

bluedrake, Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  8. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Gefeliciteerd!! <3

Beste wensen voor het nieuwe jaar! :)

Wij zijn over (verhuisd) en bijna uitgepakt op de kamers op de zolder na ;p donderdag start ik bij mijn nieuwe baan!

Secret Promise, bluedrake en Mimus vinden dit leuk.
  9. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! We zijn onze laatste dagen aan het vieren van de vakantie, vandaar wat stiller. En dan in mei, komt hopelijk ons 2e kindje erbij :)

Nu nog even aan het genieten met z'n 3en en merk dat ik daar best emotioneel van ben.

Secret Promise, bulakgirl en Mimus vinden dit leuk.
  10. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Vergeet helemaal hier te reageren!

Hoe gaat het met jullie?

@Secret Promise
    Gefeliciteerd met geboorte van jullie dochter (sorry voor de late reactie)
    Hopelijk gaat alles goed en genieten jullie samen

@bulakgirl
    Wat fijn dat jullie verhuisd zijn, inmiddels gesetteld? Hoe bevalt je nieuwe baan?

@bluedrake
    Snap dat je emotioneel bent over dat je over een paar maanden niet meer met z'n drieën bent, is toch een hele verandering. Weet je inmiddels het geslacht, of wordt het weer een verrassing?

Hier gaat alles goed, op de moeheid na. Gisteren intake gehad met de verloskundige en echo. Alles was goedgekeurd. Heb ook aangegeven niet meer tot 40 weken te willen lopen, omdat O 4680 woog bij de geboorte. En ook vanwege O die schouderdystocie heeft opgelopen bij de bevalling, vind ik dit akelig. Ik mag dus zelf bepalen of ik het nodig vind om mij te laten inleiden met 38 weken.

Maandag heb ik de termijnecho!

Bijgevoegde bestanden:

Mimus, bulakgirl, bluedrake en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    @Krisjee we weten inderdaad wat het word, maar heb liever niet dat het hier openbaar staat op het forum. Van onze familie weet niemand het behalve wij en ben te bang dat ik herkend word!

Jeetje de termijnecho alweer, dat gaat ook hard! Hopelijk alles goed dan!

Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  12. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.922
    2.797
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Ik weet niet zeker of ik jou al had gefeliciteerd met je zwangerschap, zo niet; van harte gefeliciteerd! Wat leuk:D Willen jullie straks ook het geslacht weten? Lijkt me trouwens heel logisch dat je niet wil doorlopen tot 40 weken.. zo'n schouderdystocie is ook echt akelig:(

13. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Vandaag 24 weken zwanger, wat een mooie mijlpaal weer!

Hoe is het verder met jullie? Onze kindjes worden al echt groot he, niet te geloven :oops:

bulakgirl, Krisjee en Mimus vinden dit leuk.
  14. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @bluedrake
    Wat gaat dat snel hé!
    Nog even en dan lekker met verlof.

Ik ben bijna 13 weken zwanger, hebben een goede termijnecho gehad en ben 5 augustus uitgerekend. Precies 1 maand later dan mijn O die 5 juli jarig is haha!
    Vandaag gelukkig een goede nipt uitslag gekregen!
    6 februari de 13 weken echo, de tijd vliegt.

bulakgirl, bluedrake en Mimus vinden dit leuk.
  15. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Wat fijn zeg dat bij jou tot nu toe ook alles goed gaat! Hier N. van 12-07 en deze baby uitgerekend 12-05 dus ook heel grappig!

Naar mijn verlof kijk ik wel uit ja :| En ik moet nog heel lang :roflmao:

Hoe is het met de andere dames, ook van die heerlijke opstandige dreumesen in huis? :o:

Mimus vindt dit leuk.
  16. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    @Krisjee
    Wat fijn! Gefeliciteerd:)

C is hier heel behulpzaam, helpt de tafel dekken en afruimen...deuren dicht houden etc :) kan super lekker dansen en is een heerlijke vrolijkerd als er muziek op staat!
    Maar heeft ook een hele sterke eigen mening en laat van zich horen als iets niet gaat zoals zij wil!;)

Op de opvang doet ze het heel goed, ze gaat goed mee met de andere dreumesen. En ze slaapt ook zo'n 2uur s middags, daar gaat het beter als thuis haha.

bluedrake en Mimus vinden dit leuk.
  17. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    @bulakgirl hier ook 1 met een hele sterke wil in huis! Sinds deze week ook echt het lopen ontdekt en meneer wil niet meer anders :roflmao:

Wat fijn dat C. het zo goed doet op haar opvang plek. Dat herken ik wel ja, van op de opvang beter slapen dan thuis :confused:

bulakgirl vindt dit leuk.
  18. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    @Krisjee hoe is het met jou?

En met de rest hier?

Krisjee vindt dit leuk.
  19. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles zijn gangetje. Inmiddels al 16 weken zwanger. Morgen krijgen we het geslacht te horen, heb geen flauw idee. Maakt mij verder ook niet uit haha.
    Hebben een goede nipt en goede 13 weken echo gehad.
    Hoe is het met jou? En de rest natuurlijk.

Mimus en bluedrake vinden dit leuk.
  20. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Spannend weer hoor met het geslacht, wil je het hier dan ook delen of dat niet?

Een goede nipt en 13 weken echo zijn natuurlijk veel belangrijker, fijn hoor!

Hier begint het zwaarder te worden, ik heb moeite met werken momenteel omdat ik steeds meer last heb van zwangerschapskwalen.

Deel Deze Pagina