⥠Beebielove winterjas 80 setje, muts, sjaal en handschoenen - Babykleding | Maat 80 - Marktplaats.nl Wat een temperatuur he om nu een winterjasje te verkopen Maar ik ga het toch proberen Super mooi beebielove winterjasje te koop in maat 80, met bijbehorende muts, sjaal en handschoenen. Winterjasje is gebruikt maar ziet er nog keurig uit voor een nieuwe winter. Ook de muts, sjaal en handschoenen zien eruit als nieuw. Altijd zeer zuinig op geweest, nooit in de droger geweest is altijd zorgvuldig gewassen. Komt uit een rookvrij en huisdier vrij huis. Altijd veel complimentjes over het jasje gehad. Ophalen mag verzenden is ook geen probleem. Ik weet niet zeker of ik dit een doosje voor brievenbus post krijg gepropt doe mijn best. Kosten verzenden 3,84 Prijs is excl verzendkosten. Prijs voor dit het jasje was nieuw 70 prijs voor muts, sjaal en handschoenen was 48 Nieuwprijs voor de complete set was 118 winter 2013 Nu bieden vanaf 45 voor de complete set is ruim minder als de helft van wat het heeft gekost.