Dames, meeste zwangerschapskleding al verkocht, nog een paar stuks liggen. Is geen merkkleding, maar ziet er zeker nog goed uit. Voor een klein bedrag kun je het kopen. Prijzen zijn excl verzendkosten. Ophalen is ook mogelijk (omg R'dam) Tuniekje EUR 5 (HM maat M) stretchmateriaal- leuk voor zomer zo, of nu al met longsleeve 3/4 jeans EUR 5 (C&A maat 40)
Blouse roze/witte streep EUR 5 (Prenatal mt L) Gebreid truitje grijs/zwart met rood/roze bies EUR 7,50 (Miss Etam mt M)
Vest Mama Licious mt L EUR 20 Overigens bij afname 2 kledingstukken EUR 5 korting en vervolgens bij ieder extra kledingstuk EUR 2,50 extra korting. Dus 2 stuks = EUR 5 korting 3 stuks = EUR 7,50 korting 4 stuks = EUR 10 korting
Niemand interesse.... of prijs te hoog.... PB me wat je kwijt kunt zijn en ik weet bijna wel zeker dat we er dan uitkomen. Vandaag 1+1 gratis in dezelfde prijscategorie.
Tuniekje is verkocht, daarom foto verwijderd. Andere kleding is er nog. Wie heeft er interesse? Ik vraag er niet veel voor, begint me hier nu echt in weg te staan. Het jeansrokje en de pantalon mogen nu ook weg voor EUR 6 p.st. De 3/4 jeans, het gebreide truitje en blouse voor EUR 3,50 p. st. En het vest van ML voor EUR 12,50.