AAHHHH.. ik ben begonnen met te kijken naar een zomerjas voor mijn zoon (augustus wordt hij 5)... wat een ramp weer. Alles is zo saai blauw of glimmend en baseballjackmodel vind ik ook niets. Ik zoek iets anders, iets een beetje afwijkends. Wie oh wie heeft goeie tips... Oja, de jas mag best wat kosten maar meer dan ongeveer 150,- wordt me toch echt te dol. maat 116 of 122 en blauw mag best maar niet zo'n "standaard" jas.
Heb je bepaalde merken die je voorkeur hebben? Ik hou zelf bijvoorbeeld van Baker Bridge en Sevenoneseven, maar dat vind jij wellicht niks? Al gekeken bij Kixx-online, amazingkids en kleertjes.com?
Ik hou van wat "sobere" merken zoals Scotch & Shrunk, Imps & Elfs etc. Kleertjes.com heeft niets wat me aanspreekt.. ik ga eens kijken bij de andere die je hebt opgeschreven. Dank je wel.
hihi.. erg hè? Het is gewoon elk jaar hetzelfde treurige liedje. Ik heb vorig jaar uiteindelijk een aardige jas bij Okaidi gevonden maar die is - denk ik - wel te klein dit jaar.. en daarnaast had hij een jas van H&M.. vreselijk ding maar ik kon verder niets betaalbaars vinden wat ik niet heeeel lelijk vind... dan maar niet mooi maar wel goedkoop Eerlijk gezegd, ik vind jassen shoppen voor mezelf ook een ramp
Scotch & Shrunk etc is idd vaak ook mooi. Ik snap wel wat je bedoelt met wat 'soberder'. Zal even verder denken!
Misschien is dit iets: katoenen jas in field-style KIDSBOYS - Esprit Online-Shop Jackets & Inbetweens | Boys - Skiks.com Of ook een fijne site: www.schweigmann.nl
Wat wil je zoon zelf? Mijn dochter weet altijd heel goed wat ze wel en niet wil. Maar goed, misschien een verschil tussen een meid en een jongen?
Misschien wel... maar dat is niet de vraag. Zoon weet ook heel goed wat hij wel en niet wil maar kleding interesseert hem niet zoveel.. hij houdt zich liever bezig met andere dingen. Vooralsnog vindt hij alles mooi wat mama voor hem heeft uitgezocht, heerlijk makkelijk kind
Zoiets? Basic crispy nylon jacket - Jackets - Official Scotch & Soda Online Fashion & Apparel Shops Leuk kleurtje, pas ook wel bij hem denk ik
Ideaal toch? Jute zak, paar gaten erin knippen. Goedkoop, praktisch en nog lekker sober ook. Wat wil je nog meer?
Dan ben ik gelukkig niet de enige Heb een heel mooie (blazer model donkerblauw) jasje gevonden van Scotch & soda in mt 116. Echt heel mooi. Zo mooi afgewerkt ed.. Maar nu een ramp om voor de jongste nog wat te vinden in maat 92. Zo lastig. Ik houd niet van die standaard jasjes enz.. Ik lees mee voor tips hier
Uh, wat wil ik nog meer.. een beetje serieuze reactie? Maar dat is misschien wat veel gevraagd. Goh, het lijkt wel alsof als je niet van de standaard confectie houdt, je een soort paria bent Praktisch en goedkoop zijn trouwens niet genoemd als specificaties
Hi As! Ja, die had ik ook gezien.. die onthou ik maar ben er niet helemaal weg van.. is wel erg oranje
Die oranje en army zijn wel erg leuk zeg! Als ik het geld er voor over zou hebben kocht ik zelf zoiets als onderstaande. Pepe Jeans PARKER - Zomerjas - Blauw - Zalando.nl
Hier een hele mooie zomerjas van Tumble 'n dry gescoord, mooi materiaal, valt perfect. Maat 122 geloof ik.