Hier 2 kinderen met normale voeten. Vaak een duurder paar uit de schoenen winkel. Allebei een paar crocs. Goedkopere gympen bij van Haren of Scapino. En voor de oudste slippers.
Ik ga altijd maar O'moda. Bij ons heb je goede meetapparatuur, goede medewerkers en goede voorlichting. In de zomer heeft zij meestal twee paar ballarina's die ik daar koop, een paar slippers die ik daar koop (meestal Replay) en nikes van de sportwinkel.
ff offtopic: heb je dan toevallig vorig jaar ook die sandaaltjes van Replay gezien met die roze steentjes aan de voorkant? En weet je of ze dit jaar ook weer zo iets krijgen of dat dit vaker terug komt? Quincy was daar zo blij mee en ik vond ze zelf ook erg leuk
Ja die hadden wij vorig jaar ook. Het enige nadeel vond ik dat na onze vakantie in Egypte waar Demi nogal wat tijd bij het zwembad heeft doorgebracht de bovenlaag van de zool los liet. Kennelijk kunnen ze niet tegen veel water. Maar goed dat weet ik voor dit jaar. En verder vond Demi die ook helemaal geweldig en lekker zitten. Ik ben ook benieuwd of ze die dit jaar nog hebben en anders andere mooie. Meestal hebben ze een mooie lijn slippers.
hier altijd Van Haren. ben er erg tevreden over. nu ook weer leuke schoenen gezien daar. even tot april wachten
Kinderschoenen (trouwens, alle schoenen) koop ik altijd in de winkel. Nooit online want ik heb van die kinderen met smalle voeten en vaak vallen schoenen daardoor te ruim. Ze krijgen van mij 1 paar goede schoenen van een duurder merk en vaak koop ik er dan nog een goedkoper paar merkschoenen bij uit de koopjeshoek bij onze schoenenzaak, modelletjes van vorig jaar maar vaak voor de helft of nog minder. En meestal koop ik dan in het seizoen nog 1 of 2 paar schoenen erbij, maar dat zijn dan meestal de goedkopere schoenen, gewoon omdat ik ze leuk vind en voor de afwisseling.