Wie heeft vorig jaar zomer zijn zoontje vorig jaar in 86/92 gehad ? En heeft nog leuke zomersetjes om te verkopen ? Ik slaag er maar niet in leuke setjes te vinden
Ik heb t niet voor je, mn zoontje is bijna twee en draagt nu 80/86 Wat is je smaak? Ik kocht bij Action deze week erg leuke shirtjes, geloof 2,30 per stuk, best stoere printjes. Korte broekjes, van wat dunnere 'joggingstof' kocht ik vorig jaar bij c&a. Ook leuke spijkerstofbroekjes. Ik geef mn zoontje meestal effen broekjes aan of spijker en dan een gekleurd shirt erop. Kan veel dingen met elkaar combineren op die manier...
Ik vind de mode voor de zomer ook niet zo leuk. Ik hou niet van die drukke prints helaas. Ligt er uiteraard een beetje aan wat je uit wilt geven, maar ik ben voor de zomer geslaagd bij z8/chaos&order/name it en next (nextdirect) Korte broekjes haal ik altijd bij de HEMA en H&M die vind ik mooi vallen. En als je zoontje nog niet loopt zou ik niet te veel geld uitgeven aan zijn broekjes, hier is alles van vorige zomer kapot of ontzettend op de knieën.
Jawel hij loopt wel . Ja ik koop altijd alles duur vingino Hilfiger Guess etc. Maar wil nu voor de zomer ook niet al te duur want zodra het te klein is gaat het toch de zolder op..
Dan raad ik Nextdirect aan. Goede prijs kwaliteit verhouding en hele grote collectie, dus voor elk wat wils. Valt wel klein
Inderdaad bij Action hebben ze best leuke dingen! Toevallig gister wat kleding gekocht in maat 86, zit alleen nu in de was dus kan er nog geen foto van maken Voordeel is ook, voor die paar euro hoef je er niet super zuinig op te doen (als de kleine man even lekker wilt wildebrassen bijvoorbeeld ).
Ik ben van de week leuk geslaagd bij Wibra. Gezellige frisse zomerkleurtjes en niet veel geld! Ik vind het trouwens wel groot vallen, had voor mijn zoontje een poloshirtje in 74 gehaald, terwijl veel in 74 al wat krap begint te worden en deze zit nog ruim zat
Zou je als het uit de was is eens een foto willen maken. Wat moet ik erbij voorstellen gewoon shirts met prints dan of ?