Degene die in de zomer zijn/waren uitgerekend, kochten jullie halverwege je zwangerschap nog positiekleding? En dan met name een voorjaarsjas? Ik ben midden juli uitgerekend en draag nu nog mijn winterpositie jas, maar straks in april zal dit ( hoop ik) toch te warm zijn. Maar met een beetje geluk( of pech hoe je het bekijkt) is het zo warm in de lente/ zomer dat je geen jas aanhoeft, dus dan koop je hem maar voor een paar weken? En welke jas kunnen jullie dan aanbevelen? Ik keek op de site van Prenatal maar daar hebben ze nog geen voorjaarsjassen.
Ik twijfel er ook over.. vind t sowieso lastig om iets te vinden wat leuk is, mooi zit en niet belachelijk duur voor de korte tijd dat je t draagt!
Ik zou geen jas meer kopen. Vaak is een vest al voldoende in het voorjaar en daar heb je eventueel daarna ook nog wat aan.
Ik was in augustus uitgerekend heb toen enkel wat tops en jurkjes gekocht, zeker geen jas mijn gewone zomerjas paste toen ik hem nodig had nog redelijk dicht, en later de onderste 2 knopen niet dicht gehad.
Ik koop nooit een voorjaarsjas dus nu ook niet. heb nu wat zwangerschapsjeans gekocht en die combineer ik straks met wat colbertjasjes. moet altijd met de auto naar werk dus geen jas nodig!
Op marktplaats kan je ook een mooie tweedehands kopen.. Zwangerschapskleding is vaak weinig gedragen dus tweedehands is interessant
Je normale jas die je open laat? Als het nog niet superwarm is je winterjas en als het warmer wordt je normale voorjaarsjas open laten? En vesten kunnen altijd, ook na je zwangerschap.
Hier bij de vorige in september bevallen dus hele zomer gelopen. Toen geen kas gekocht, gewoon groot vest of m'n eigen jas open. Nu half juli uitgerekend en ga ook geen jas kopen. Mijn winterjas past voorlopig prima (zit rek in) en als die niet meer past laat ik hem gewoon open met een vest eronder. En als die te warm wordt ga ik over op een vest of open jas. Vind het zonde van m'n geld.
Ik heb twee augustus kinderen en heb nooit een positiejas gekocht. Droeg in de zomer alleen jurkjes en rokjes met lange hempjes erop.
Ik zou geen jas kopen..heb overigens ook geen gewone zomerjas. Ik doe t altijd met een bodywarmer, vesten of blazers. Die kun je in het voorjaar gewoon open laten hangen.
Ik heb gewoon mijn zomerjas gedragen en die op een gegeven moment onder open gelaten. Voordeel van een jas met knopen. Ik heb nu een jas met rits, maar zal waarschijnlijk op een gegeven moment een colbert of zo aan doen.
Ik liet bij de eerste gewoon mijn jas uit of open. En verder inderdaad een leuk vest of een poncho ofzo.
Ik ben uitgerekend in Augustus, zit wel met hetzelfde maar heb sowieso wel al een positie korte broek in de kast liggen want warm word het toch wel. Ik ga volgend weekend even kijken of er van die maxi dress ( geen positievarianten ) te verkrijgen zijn die ik lekker kan dragen tegen die tijd dat is misschien nog een optie ?