Bij mijn zoontje was ik ook zwanger in de zomer. Ik droeg idd gewoon vesten/blazers en daar bij koude dagen een goede sjaal om, redde ik het prima mee! Had alleen een paar positiebroeken+hemdjes en verder droeg ik heel veel 'normale' jurkjes die prima over mijn dikke buik heen konden, heerlijk! Vind het nu in de winter veel lastiger qua kleding
Ik hoop momenteel dat het snel lente is, want ik pas mijn (normale) winterjas bijna niet meer! Nog een week of 3 en dan zal hij echt niet meer dicht kunnen Ik ga wel een positie lente jas zoeken
Ik zou dat ook niet doen denk ik... Heb natuurlijk makkelijk praten want de eerste kwam in januari en de tweede zal ongeveer eind maart komen.. Ik zou eerder opteren voor een vest, poncho of blazer die je open kan laten. Of eventueel, als je er nog in past, je eigen zomer/lente jas maar dan open laten hangen... Ik heb wel gezien dat C&A nu een leuke trench coat had die van prijs reuze meeviel, misschien is dat een idee? Maar dan moet je daar wel van houden/je stijl zijn.
Met de jongste was ik eind aug uitgerekend maar heb ook geen zomerjas gekocht. Ik kon mijn eigen jas nog aan en op het einde hield ik hem open. Was toen ook bloedheet een periode en liep toen alleen in jurkjes die overigens geen positie modellen waren maar van die trocot strandjurken die zo lekker mee rekten. Ik had wel een positie zomerbroek maar dat was het wel zo'n beetje. Mijn andere 2 kinderen zijn winterkinderen en daar had ik wel een positie garderobe voor maar ook geen jas.
Ik was eind van de lente uitgerekend. Ik heb vooral jurkjes en t-shirts met korte mouwen gekocht (en gekregen) toen. En dan voor het koudere weer een paar lange vesten. Een jas ga je echt niet nodig hebben!
Geen ervaring, alledrie de keren vooral in de winter zwanger geweest. Maar ik zou denk ik ook geen speciale jas kopen. Met vesten/spijkerjasje/colbertjes kom je denk ik n heel eind.. Zou eerder kijken voor wat fijne luchtige broeken/rokjes. En misschien wat langere shirtjes/hemdjes. Succes
Ik heb een leren jasje, en veel spijkerjasjes (donkerblauw, lichtblauw, wit, zwart) die ik gewoon aandoe, ze kunnen dan wel niet dicht, maar goed, met een sjaaltje hoeft dat ook niet perse. Verder heb ik wel wat shirtjes met korte mouw, wat jurkjes van mijn vorige zwangerschap en ik heb een maxidress gekocht, vorige keer was ik de hele zomerperiode over zwanger (Sept. 2013 uitgerekend), het was die hele zomer heerlijk weer, en heb dan ook vooral zomerkleding aangehad, nu is het een stukje winter, het voorjaar en zomer. Maar goed, wel een uitdaging om voor niet al te veel geld, er leuk bij te lopen en verschillende setjes te kunnen combineren!