zomer weer

Discussion in 'De lounge' started by -, May 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee joh dat kan geen kwaad.. je hebt alleen kans op een zwangerschaps masker..

Ik heb op het balkon gewerkt hahahah alle plantenbakken op nieuw gevuld, nieuwe plantjes enzz.. heb nu helaas dikke koppijn, van de warmte en constant bukken..
    ik ga lekker een asprientje nemen en even op de bang hangen helaas..

2. Niet meer actief

je mot idd rustig aan doen met dit weer!!!
    we zijn het nie meer gewent hahaha
    ach joh ff lekker liggen ken ook geen kwaad haaha

succes

xxx

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    had net op balkon een boek gelezen en tadaa ook ik heb nu koppijn haha!
    eigen schuld hoor!!
    ik wil gewoon veel van de warmte genieten haha

4. Niet meer actief

Zo ik ben lekker met me moeder naar de Haagse markt geweest, zo wat was dat druk zeg.. werd helemaal omver gelopen elke keer door van die mensen met winkelwagens waar geen eens kinderen in zaten maar boodschappen.

heb zelfs een elleboog in me buik gehad van zo een vrouwtje dat heeeeeeeeel graag onderbroeken van 50ct wilde kopen :x

Maarja nu zit ik lekker bij het raam met een ijsje te genieten van het weer..

kan niet wachten tot de zomer.. (moet wel eind juli een modeshow lopen pff ben benieuwd hoe dat gaat)

5. Niet meer actief

een mode show waarvoor???

xxx

6. Niet meer actief

ik ben model voor een indiase kledingwinkel :)
    en daar doe ik dan shows voor gewoon kleding showen op beurzen of fotoshoots.. kan het nu alleen even niet meer te lang doen helaas..

7. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    ja echt heel erg heerlijk!!!

8. tam27

tam27 Fanatiek lid

Aug 6, 2005
    3,173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Vanmiddag even de stad in geweest, leuke zomerkleertjes voor Nynke gekocht :D En daarna lekker met mijn meissie buiten in de schaduw zitten genieten. Heeeeeeeeerlijk zomer 8)

9. Niet meer actief

@ shar
    joh wa leuk zeg jammer da het alleen nie meer zo lang ken, hebben ze geen zwangerschaps mode??? hahaha

xxx

ik heb ook trek ik ijsjes hahahah

10. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    Heerlijk weertje! morgen een dagje vrij en dan shoppen en tussendoor veel op een terrasje neerploffen :D

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja .. morgen heeft mn mannetje ook vrij... dan gaan we saampies de stad onveilig maken ;) en ergens wat drinken... heb er echt zin in, hoop wel dat het net zulk lekker weer wordt als vandaag..

trouwens, met dit weer krijg je ook gelijk die wespen en bijen enzo... had er gelijk weer twee( echt JOEKELS) in mn huis rondvliegen, en ben als de dooooood voor die dingen... kreeg haast een paniek aanval hahaha... !!! gelukkig zijn ze nu weer weg ....

heb ook lekker genoten van een perenijsje..( had mn lievie gebeld of hij die mee wilde nemen..)

12. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    We hebben de hele dag in de tuin doorgebracht...heerlijk.
    De meiden waren om 8:30 al buiten en pas om 19:30 weer binnen gekomen. En natuurlijk even een ijsje gehaald bij de ijstent.

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    We hebben vanochtend lekker in de zon over de markt gelopen. We waren erheen gegaan met de fiets.
    We hebben ook plantjes gekocht die gaan morgen de grond in. We hadden gisteren op de trouwdag een mooi beeld gekregen van een moeder met kind voor in de tuin.
    En een nieuwe tuinmeubel set gekocht. Laat het weer maar zo blijven! :D

14. Niet meer actief

ik hoop zo da het morgen (donderdag) wel lekker weer blijft!!!
    ht is nu net nacht maar hoor nog geen onweer dus hoop van zege hahaha
    fijne dag inieder geval alvast allemaal en geniet ervan...

xxx

15. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    schitterend mooi weer vandaag!!
    jammer dat ik van 7.45 tot 18.30 moet werken!!
    dat zijn toch geen dagen meer?!

16. Niet meer actief

nou die tijden zijn idd nie normaal dan maar in de pauze naar buiten!!!

heel veel succes

xxx

17. Miky

Miky Bekend lid

Jan 18, 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Hoop dat het vandaag net zo'n mooie dag wordt als gisteren... Vind het heerlijk. Ook al ben ik in de zomer straks hoogzwanger. :D Van dit weer wordt je vrolijk, de wereld ziet er meteen heel anders uit.
    Ook al moet ik werken vandaag; in de pauze zit ik buiten hoor!

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Van dit weer krijg je ook veel meer energie dan van zo'n druilerige dag.

19. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Ik werk op de oogheelkunde en dan zit ik de hele dag eigenlijk een beetje in de schemer.

Ergens erg fijn dat ik niet hoef te zien wat ik mis, maar aan de andere kant, mis ik het zonnetje wel hoor na die winter.

Aangezien niemand nog weet dat ik zwanger ben, baal ik een beetje van het warmere weer.
    's ochtends lukt het me wel om mijn buikspiertjes zo te spannen dat ik mijn buikje inhou, maar daar is de rek na de lunchpauze echt wel uit.
    Dan zie je echt wel een buikje en heb ik mijn bovenste knoopje van de broek ook los.

Ik hoop dat ik het nog een week kan verbloemen, want na moederdag ga ik het hier op mijn werk vertellen.

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja ik hebn u werk waar ik niets kan/mag/wil
    echt onwijs vervelend

zit naast de bibliotheek van het pand hier
    en de meneer die daar werkt.. kwam net al vertellen dat ik best wel wat tijdschriften mocht komen lenen
    (verder hebben ze alleen vakliteratuur.. en tja verkeer en waterstaat. das niet mijn vak :) )

dus zit beetje weg te kwijnen bi het raam nu :(
    straks ind e lunch m aar even stuk wandelen denk ik
    en dan morgen als het ook zulk mooi weer is!
    dan ga ik uitgebreid genieten

eerst even de aannemer op bezoek sochtends
    en dan de rest van de dag aan mezelf :)
    al vrees ik dat het ook hoop huishoudspul met zich mee brengt.. maar dan nog :)
    misschien.. als ik me er toe kan zetten.. ga ik zelsf wel even het raam lappen :)

Share This Page