ik zit heerlijk buiten op balkon met laptop van het weer en de muziek hier te genieten heerlijk alles is live hahahahah xxx
balkon ja (veranda eigenlijk) laptop ook muziek ook alleen genieten? tis van de buren en die mensen mogen wat mij betreft een andere smaak gaan kweken *zing mee "beeeeeeeeeeestjes... beeeeeeeeeeeestjes.. weet je wat ik zie als ik gedronken heb..." etc*
hahahahah wij hebben heerlijke rap muziek beetje lange frans achtig heerlijk en het is live dus das beter hhahahah ben heerlijk aan de ice tea heerlijk zeg dit weer... dus geeen beestjes hier hahahah xxx
Hihihihi.... hey angel... jij hebt gewoon life muziek... tis om de hoek heerlijk he... ik hoorde het ook altijd toen ik nog in stad woonde en ik woonde best wel ver weg nog, laat staan hoe hard jij het hoort nee gezellig hoor.. kwas vandaag ff gaan touren met de auto hahaha.. was heel gezelllig... op plaatsen gereden waar ik nog nooit was geweest, en ik heb een perenijsje gehad van mn liever hahaa, mag ik eigenlijk niet meer, ivm zwangerwschapsdiabetes .... naja ikw eet niet nog zeker of ik het heb, maar neem het zekere voor het onzekere !!
De eerste druppeltjes beginnen hier te vallen en de wind begint aardig op te steken en in de verte hoor ik al wat donder. Nou ja een lekker fris buitje is niet zo erg, als het daarna maar weer mooi weer wordt.
ooh das best lekker altijd een buitje... dan frist de boel een beetje op... maar hier ziet alles er nog fris en fruitig uit... nog steeds eel erg warm... al zie ik in de verte al een grijze wolk dus wie weet....
het wolkje hier is gevallen iig.. maar gister ook alweer de hele dag stralend weer lekker geshopt en in de stad op het terras gezeten
Oooh het was zeker lekker weer gisteren. Lekker in de tuin gezeten op een verjaardag. Ben lekker al verkleurd. Vandaag iets minder hier, maar wel een beetje het zonnetje. Heerlijk
tis heir vandaag weer heerlijk weer hooor... geloof zelf lekekrder dan gister !!! ... fijn lekker 't raampje open gezet... en straks weer lekker op 't balkon zitten !!! is nu mn favo plekje van het huis geworden...
hmm gister hadden wij nogal weinig zon vond ik en in plaats van wat leusk te doen.. ging job even het onkruid weghalen.. dat was maar een uurtje werk nahja.. uiteindeljik ook halve huis opgeruimd en de heg gesnoeid en de voortuin volledig utigeruimd en gezaaid... tja toen was het kwart over 6 eten gefixt.. en daarna bij mij om de hoek aan het water met een boekje en een fles wijn even relaxen toch nog liep een hoogzwangere poes bij mij in de straat zag ik beest was dus best ongezond (kon je zien aan dr achterste.. ) bijna in huis genomen maar het mocht neit van job beest had wormen en volgens hem zijn spoelwormen hartstikke gevaarlijk.. voor zowel mijn poezen als mensen vond het echt ultiem zielig maarja.. ze was ook onwijs aanhalig.. dus denk dat ze idd wel gewoon bij iemand thusi hoorde (wat het feit dat ze niet gezond is EN hoogzwanger EN buiten. alleen maar erger maakt truowens.. maar toch)