Zomerbaby... Wel of geen jas aanschaffen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momster, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Qua temperatuur kan augustus aardig koud zijn. Ik ben 2 augustus jarig en zit met regelmaat mijn verjaardag binnen te vieren. Ook s avonds koelt het af.

Ik zou wel voor een vestje gaan dus.

2. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik heb hier geen jasje aangeschaft, wel een wat warmer truitje, als het wat kouder is en ik moet met haar naar buiten leg ik gewoon een lekker warm dekentje op haar ;)

3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik heb een reversible vestje gekocht voor de frissere dagen.. samen met een warme wikkeldoek of extra dekentje verwacht ik dat dat voldoende is en anders is er zo iets bijgehaald...

4. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    ik eind augustus en heb een paar vestjes gekocht en zo een doek voor de maxi cosi en een voetenzak. Een jasje heb ik wel gekocht maar een maatje groter ; 64 voor wanneer het kouder gaat worden. Ik denk er is genoeg tijd om dan nog een jasje te kopen als het nodig is :)

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik heb 2 zomer baby's gehad (juni 2011 & augustus 2014) maar beide zijn geboren op een regenachtige en frisse dag. Typisch Nederland ;) Ik had voor beide een dun vestje (zonder capuchon) en ze lagen in een speciale Maxi Cosi wikkeldoek, dat was voldoende.

6. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik heb gewoon een dik jasje en een vestje :) roze :)

7. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb een vest/jas gekocht bij de prenatal, ben eind augustus uitgerekend

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Aangezien een zomer in Nederland niks hoeft te zeggen zou ik een jas/vest kopen.
    Ik was midden juni uitgerekend en had ook een jasje voor hem m

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook pas een jasje vanaf 9 maanden, daarvoor vond ik een extra trui en deken in de kinderwagen handiger. Verder veel truitjes/vestjes maar geen echte dikke jas. Ik had wel een soort van slaapzak die ook in de mc kon maar die was zelfs in maart al veel te warm.

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hier een winterbaby, inmiddels 6 maanden en hij heeft nog nooit een jas aangehad;)
    Gewoon meerdere laagjes, vestje met eventueel een dekentje.
    Ik zou er ook op letten dat je iets zonder capuchon koopt, want die zit alleen maar in de weg.

Deel Deze Pagina