Qua temperatuur kan augustus aardig koud zijn. Ik ben 2 augustus jarig en zit met regelmaat mijn verjaardag binnen te vieren. Ook s avonds koelt het af. Ik zou wel voor een vestje gaan dus.
Ik heb hier geen jasje aangeschaft, wel een wat warmer truitje, als het wat kouder is en ik moet met haar naar buiten leg ik gewoon een lekker warm dekentje op haar
Ik heb een reversible vestje gekocht voor de frissere dagen.. samen met een warme wikkeldoek of extra dekentje verwacht ik dat dat voldoende is en anders is er zo iets bijgehaald...
ik eind augustus en heb een paar vestjes gekocht en zo een doek voor de maxi cosi en een voetenzak. Een jasje heb ik wel gekocht maar een maatje groter ; 64 voor wanneer het kouder gaat worden. Ik denk er is genoeg tijd om dan nog een jasje te kopen als het nodig is
Ik heb 2 zomer baby's gehad (juni 2011 & augustus 2014) maar beide zijn geboren op een regenachtige en frisse dag. Typisch Nederland Ik had voor beide een dun vestje (zonder capuchon) en ze lagen in een speciale Maxi Cosi wikkeldoek, dat was voldoende.
Aangezien een zomer in Nederland niks hoeft te zeggen zou ik een jas/vest kopen. Ik was midden juni uitgerekend en had ook een jasje voor hem m
Hier ook pas een jasje vanaf 9 maanden, daarvoor vond ik een extra trui en deken in de kinderwagen handiger. Verder veel truitjes/vestjes maar geen echte dikke jas. Ik had wel een soort van slaapzak die ook in de mc kon maar die was zelfs in maart al veel te warm.
Hier een winterbaby, inmiddels 6 maanden en hij heeft nog nooit een jas aangehad Gewoon meerdere laagjes, vestje met eventueel een dekentje. Ik zou er ook op letten dat je iets zonder capuchon koopt, want die zit alleen maar in de weg.