Hier tot een maand of 10. Ligt er echt aan wat voor kindje je hebt en hoe beweeglijk hij/zij is. Ons zoontje zat er rustig in, al lieten we hem er niet uit het zicht in zitten. Toen hij gekke kapriolen ging uithalen in dat ding hebben we hem op zolder gezet (het stoeltje dan hè )
maat tot een maand of 6. Daarna wilde hij rollen en draaien en vooral niet stil liggen in een stoeltje. Heb ergens ook eens gelezen dat je ze maar tot 6 maanden mag gebruiken omdat ze anders met stoeltje en al om kunnen vallen. Maar goed als je een kindje hebt wat niet veel beweegt kan t vast langer....
Ik denk tot 6 maand. Toen werd ze zo beweeglijk dat ze een paar keer met wipper en al ondersteboven lag. Dat was het einde van het wippertje bij ons
Het ligt denk ik ook aan het wippertje. Wij hebben ook een erg bewegelijke dochter, maar het stoeltje van titanium baby is nog nooit omgevallen of wat dan ook. Ze zat daar tot 11 maanden in om een flesje te drinken of even naar babyTV te kijken als mama moest stofzuigen
Hier ook tot een maand of tien. Wij hadden die van de baby bjorn. Vrij prijzig maar echt zijn geld waard!!
precies, wij hebben ook die wipstoel en die valt niet zomaar onderste boven. wij gebruiken hem nu ook nog, en verwacht niet dat hij binnenkort al naar zolder gaat
Sinds vorige week gebruiken we geen wipstoeltje meer. Maar ja, hij kan nu zelf zitten, dus zijn we overgegaan naar een eetstoeltje die je ook aan tafel kan schuiven. Ik vond het belangrijk dat hij zelf kon zitten voordat hij uit de wipstoel mocht.
Hier bijna 8 maanden en ze ligt er nog lekker in met een rijstwafeltje of een soepstengel of wat drinken. Als ik even de was moet ophangen of moet stofzuigen is het heerlijk!