Wie heeft er het spel animal crossing let's go to the city voor de WII en heeft ook zin om af en toe online af te spreken??
Helemaal niemand? Leek me wel een leuke afleiding tussen het moederschap door. Even wat tijd voor jezelf. Jammer!
Heb wel een WII maar niet dit spel Wel staan twijfelen om het te kopen maar ben "bang" dat het me snel verveelt...
Ik vind het een heel leuk spel. Het loopt met de seizoenen dagen en uren mee. 's avonds wordt het donker bijv en 's ochtends licht en in de winter is er sneeuw. Dat maakt het spel erg leuk. Waarom koop je het niet bij de Intertoys, Als het spel je niet bevalt mg je het binnen 24 uur terug brengen. En als je het op zterdag koop dan natuurlijk maandags terug brengen Dan heb je even de tijd om het te proberen. Misschien een idee. Vraag er wel voor de zekerheid even om of dat ook bij jouw intertoys ook zo is!
Hack je Wii! Kun je heel goed zelf. Je hebt daarvoor het spel Zelda (wat ik overigens het beste spel op de Wii vind) nodig en een sd kaartje + lezer. Als je even googled op Wii hack en Zelda dan zie je stap voor stap hoe je dit heel makkelijk zelf kunt doen en veilig. Daarna kun je alle spellen downloaden voor nop. Succes ermee!!
Ik heb het en verveeld na 4 maanden nog niet. Ik doe mee, maar niet meer vanavond. PB je friendcode maar, dan stuur ik de mijne morgen wel.
Hmmm wat betreft het hacken....Denk toch maar niet dat wij het gaan doen we vinden online spelen namelijk heel leuk en voor dat je het weet zit er op online ook weer een ban oid. Dat heb je ook met bijv Xbox dus daar zit ik niet echt op te wachten. Dan hou ik liever de aanbiedingen/MP in de gaten en koop het spel gewoon, als jullie echt zeggen dat het erg leuk is
Ik heb ook een WII maar wist niet eens dat je online kan spelen Heb wel van het spel gehoord is het leuk op de Wii
Even een kabeltje kopen en dan kan je ook het weerbericht zien op je wii. En animal crossing spelen... Dat maakt de Wii nou zoveel leuker dan andere spelcomputers, (vind ik)