Zomerhoes autostoel Tobi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dolfijn, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hee hallo meiden,

We hebben onlangs een zomerhoes (badstof) gekocht voor over de autostoel (nr.1) TOBI.
    Maar dacht je dat we deze eromheen kregen? No way! Er zitten allemaal rare gaten in op hele vreemde plaatsen.
    De gordels zitten toch vast? Dus hoe kun je deze door de hoes halen?

Ik hoor het heel graag van iemand die hier ervaring mee heeft.

Alvast bedankt.

Gr. Dolfijn

2. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hey,

Wij hadden hetzelfde probleem. Wij hadden die hoes van 15 euro bij de prenatal gekocht, maar die past dus niet op de Tobi (door die gaten). Toen ik terug ging zei de verkoopster dat ook, die is voor de Priori. Nu hebben we die andere van 32 euro aangeschaft. Die is er speciaal voor gemaakt. Ach je doet er lang mee dus ik vond het niet zo erg.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Zo'n hoes had ik ook eerst.
    Je moet idd de hele gordels los halen.
    Heb nu een hoes met klittenband dus doei doe ik er zo om heen.
    Veel handiger!

4. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Wij hebben ook de hele gordel los moeten maken, dus voorlopig gaat deze er niet meer af!

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Doen jullie die zomerhoes eromheen voor het zweten in de zomer ? Of om hem te beschermen tegen viezigheid ?

Mijn dochtertje zit nu nog in de maxi cosi en zweet zich daar rot in. Vroeg me dus af of een zomerhoes helpt.

6. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Idd voor het zweten en tegen het vies worden, in de draag maxi cosi deed ik altijd een hydrofyle luier dubbel gevouwen er in tegen het zweten. Dat neemt goed wat vocht op.

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Das ook een idee als het warm is, die hydrofiele doek. Al is ze daar nu te groot voor. Ze past nog maar net in de maxi cosi

8. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Maar die doek is toch groot genoeg om in de maxicosi te leggen? En anders doe je hem niet bij de beentjes!

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Misschien rare vraag, maar ik zou juist denken dat badstof zo warm is in de zomer? Ik zat er ook aan te denken dat ik er iets in moest gaan leggen aangezien Jesper best wel zweet ik de stoel. Aangezien wij naar Italie gaan over 2 weken vroeg ik me dat af. Maar dat is juist tegen het zweten dus? Ik denk dat ik er maar een ga halen. Ik heb een romer auto stoel, heb je er daar speciale voor of gewoon een universele?

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Van aerosleep heb je ook zo'n antizweetmatje voor de maxicosi. Zie www.aerosleep.nl en dan producten

11. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Wij hebben ook de tobi en daar past alleen de stoelhoes van maxicosi zelf overheen. Die universele gaan niet passen omdat de gordels niet los kunnen.

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    voor de maxicosi had ik er zelf een gemaakt, van een aankleedkussenhoes. waar zijn die universele te koop ?

13. marjan77

marjan77 Bekend lid

voor de priori, past daar een universele omheen?
    en waar kun je die kopen?
    de officiele van maxi cosi zijn zo duur...

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik vind het persoonlijk super zonder om er zo hoes omheen te doen.
    Wij hebben de papillon kleur en die vind ik super leuk!

Ik heb de hoes van de tobi vorige week een lekker sopje gegeveven en dat ging ook prima!

Deel Deze Pagina