Ik heb nog nergens in de winkels overslaghempjes kunnen vinden? Of heb ik daarbij iets verkeerds in gedachten wat het is? Is het ook echt nodig en wie weet of je het ook ergens op het internet kan bestellen? Dat is het enigste wat ik nog van de kleertjes moet hebben,
Bij de Hema verkopen ze ze in ieder geval. Maar heb je ze echt nodig? Ik heb ze nog niet gekocht. Ik heb overslagrompertjes (met drukknoopjes aan de zijkant, niet alleen aan de onderkant), is dat genoeg, of moet ik toch ook hempjes hebben?
Het maakt niet uit wat je koopt, als je het zelf maar prettig vindt om te gebruiken. Ik zou dus niet teveel kopen, straks vindt je overslagrompertjes heel vervelend om te gebruiken, of juist andersom.
je MOET het zeker niet hebben hoor. Ik vond het wel handig, maar niet echt een must... Gewone rompers gaan ook prima!
oke,ik zag ze nou wel op de site van hema staan. Maar ik kijk nog wel even anders haal ik er 2 ofzo,duur zijn ze toch niet. Ik zou ook niet echt weten waarom ze handig zijn.
Ze zijn handig omdat ze niet over het hoofdje van het kindje hoeven... heb ik hier gelezen . Ik heb een paar rompertjes en twee of drie overslagtruitjes/rompertjes. Wat goed bevalt heb ik zo bijgehaald.
hans textiel heeft ze ook. Maar veelal met touwtjes en dat vind ik persoonlijk vaak meiden dingen en of dat handig werkt met een touwtje? Ik heb er eentje, omdat ik hem lief vond , maar meer ook niet. Ik denk dat ik er niet zo handig mee ben
Inderdaad bij de Hema, maar we hebben ze niet echt veel gebruikt. Eigenlijk net zoveel als de andere kleren.. Dus je moet ze niet kopen..
ik vond ze erg handig, helemaal de eerste dagen vond ons beebje het vervelend als iets over zn hoofd moest
prenatal heeft ze ook in de kleine maatjes. Wij hadden de prematurenmaatjes nodig maar volgens mij zijn ze er ook in 50.
Ik vond de overslag rompertjes in het begin super handig. Dan hoefde dat rompertje niet over dat kleine wiebelhoofdje heen. Ook mijn man vond het veel prettiger aangezien die nogal bang was om de kleine "stuk te maken"
ik heb er twee van het merk Feetje laatst gekocht bij de babydump! lijkt mij wel handig en lekker zacht stofje... haha majella de kleine "stuk maken" haha! klinkt heel lief
Het is idd makkelijk als je kindje niet graag iets over het hoofd heen krijgt. Hier is het nog steeds brullen met aankleden (uitkleden gaat inmiddels goed). Je kunt er altijd 2 halen, en als het goed bevalt meer bijkopen.
Ik vind de overslag hempjes en rompertjes wel erg prettig. Idd omdat het dan niet over het hoofdje hoeft. Als ze wat ouder worden dan wiebelt dat hoofdje iets minder hahaha, en dan zijn normale kleren net zo makkelijk (en nog iets later dan gaan ze meehelpen met aankleden)