Kinderfeestjes Tips gevraagd

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kippiekip, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Oke, eind deze maand word mijn kleine grote man alweer 5 ( wat gaat de tijd toch snel :( ) en we gaan uiteraard een leuk kinderfeestje organiseren.

We gaan het in het thema Piraten doen, ik heb zojuist heel de action leeg gekocht met allemaal spulletjes van piraten, zo heb ik bordjes, bekertjes, slingers, toeters, piraten hoedjes etc etc.

Ik ga zometeen beginnen met het maken van een piraten pinata en het verzinnen van een leuke speurtocht.
    Nou zit ik alleen te verzinnen wat ik precies voor opdrachtjes kan verzinnen voor die speurtocht, hebben jullie een idee ? Ze zijn allemaal 4/5 jaar oud dus het moet niet te moeilijk zijn maar wel spannend, de kereltjes die komen zitten allemaal vol met een levendige fantasie :D
    We hebben het begin al wel, mijn zus gaat in een bootje het water op ( onze tuin ligt in het water ) zij gaat dan verkleed als piraat in die boot en goot dan een fles met de eerste opdracht. En de laatste opdracht is zowieso het kapot slaan van de pinata.

Maar ik zoek dus tips over wat we voor opdrachten je tussendoor zou kunnen verzinnen.

En wat zou ik nog meer kunnen doen ? Of is zo'n speurtocht alleen genoeg ?

Alle tips zijn welkom :D

2. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    -In een bak met water een snoepje (iets van fruittoffee's) doen en dan met de mond proberen te pakken of met een appel

-watjesvoetbal: Op een tafel 2 doelen zetten (2 bakjes op z'n kant of 2 doelen van papier ofzo) 1 gekleurd wattenbolletje en dan 2 kinderen een rietje en wie er het eerst het wattenbolletje in de ander zijn goal heeft geblazen heeft gewonnen en dan 2 andere kindjes

-Koekhappen

-spijkerpoepen

-grote puzzel maken met z'n allen

-skippybalrace

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

Deel Deze Pagina