Ik heb voor de jongste 1 van name it met felle kleuren. Hij wordt anders zo wit. Net een spookje. Deze: https://m.zalando.nl/name-it-nitmiklas-jas-sea-green-na824l01e-p11.html?size=116
Waterdichte jas met tropische print - Kinderen | MANGO Deze hebben wij, en wil daar nog een ff kleur bij waarschijnlijk deze: Parka met multizakken en capuchon - Jacks - Baby jongen (3 - 36 maanden) - KINDEREN | ZARA Nederland
Noppies jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Deze hierboven had ik besteld. Zoons reactie: "nee mama, ik wil een blauwe" Dus...tot zover deze jas. Hij trok hem echt niet aan. De stad in geweest en bij deze begon hij te stralen. Ik vind hem saai, maar hij staat hem wel erg leuk. Product Detail | H&M NL
Zitten hele mooie jassen tussen, bedankt voor de inspiratie!!! Op zalando zie ik echt een hoop leuke jassen, maar ik durf niks te bestellen via internet. Vind het verschil tussen een foto en hoe een kledingstuk om het echt uitziet vaak groot. Maar wel goed om ideeën op te doen.
Dan woon je vast ook vlak bij mij en zou je eens kunnen kijken bij ons in het dorp (Zeeland) bij Gompies Kinderhoek. Ook een erg leuk winkeltje. Klein maar fijn!