Hier een jas voor 10 euro gekocht bij de Zeeman. ZEEMAN Webshop - Webshop - Jongens kleding (Maat 92-128) - Geen - Jongens jack
Ik doe niet aan zomerjassen... In de zomer is het veeeeel te warm voor een jas en voor de frissere momenten gewoon een vest aan Vind een zomerjas zon onzin en zonde van t geld
En bij regenachtige dagen dan? Want dan dragen ze hier echt wel een zomerjas en geen vesten. Hier worden ze echt wel vaak gedragen.
voor beide kids heb ik een zomerjas bij de zeeman gekocht. Vind 10 euro een mooi bedrag voor een zomerjasje. Zo vaak dragen ze die niet omdat ze ook allebei bodywarmers hebben en een tussenjas/borgvest
Dun zomerjasje van vorig jaar past ze geloof ik nog, dus voor nu alleen een lente/herfst/vakantiejas van mikk-line gekocht (water- en winddicht).
Deze: zit nu nog een fleece stuk in vanbinnen wat eruit kan Imperméable fille 2 à 11 ans rouge Sergent Major Leblouette | Sergent Major En deze voor als het regent: Imperméable fille 2 à 11 ans bleu Sergent Major Lemapette | Sergent Major
Hier hebben we nog een Vingino trenchcoat van vorig jaar en nog een blauw spijkerjasje van B.nosy ook van vorig jaar. Ik heb nog een grijs spijkerjasje van B.nosy, een shoftshell van Takko en roze zomerjasje van de Mango erbij gekocht.
nou sorry maar ik voel qua warmte echt wel verschil tussen een vest een zomerjas hoor vest gaat vaak de wind doorheen, jas niet. en voor iets frissere momenten in de zomer vindt ik persoonlijk een vest weer veel te warm en een dun zomerjasje precies goed.
er bestaan dikke en dunne vesten he en je zegt dat je een zomerjas warmer vind dan een vest... hoe kan je dan uiteindelijk een zomerjas aandoen onder het mom dat dat koeler is dan een vest?
Ik twijfel nog of ik wel een zomerjasje ga aanschaffen. Ze heeft nu een soort tussenjasje en vorig jaar heeft ze haar zomerjas niet veel aangehad. Dus als het tussenjasje toch te warm blijkt voor de wat 'frissere' dagen dan kan ik alsnog kijken lijkt me.
Hier hebben ze allebei nog een passende zomerjas (oudste Scotch, jongste Persival) en een passend spijkerjack van vorig jaar.
Ik heb voor de kinderen 2 spijker (uitziende) jassen van Lief. Lekker zacht, ze zitten als vesten maar zien eruit als jassen. Voor de regen gewoon een paar jassen van de Lidl.
Dat staat er niet..ik denk dat ze inderdaad bedoel dat een jasje wind tegen houd maar een vest door de stof met warmer weer, warmer is.
Ik heb nog een leren jasje en een dunne zomerjas die passen van vorig jaar. Wel nog een jasje erbij gehaald voor in de lente, zomerjasje is erg dun namelijk.