Ja ik moet even melden hoe vreselijk trots ik ben op mn zoontje!! Over 3weekjes is hij alweer jarig en word dan 2jaar. We zouden op zn verjaardag nieuw bed neerzetten maar dit werd wat eerder omdat we geen zin hadden om zijn kamer overhoop te halen en bed in elkaar te zetten vlak voor de visite komt. Dussss hebben we het vandaag al gedaan We wisten totaal niet hoe hij zou reageren op een groot bed maar het ging super! meer dan super zelfs. hij rende naar zn bed toe, kroop erop en begon als een idioot heen en weer te rennen over het bed. Neer vallen en opstaan en dat nog 40x achter elkaar. Hij was er helemaal blij mee. Toen was het bedtijd en meneertje ging heel netjes en lief liggen zoals het hoort, deken over hem heen, de beer moest ook naast hem liggen en zn lievelings knuffel; teigetje ook. Kus 'doei doei' en sinds dien niet meer gehoord!!! Het is nu bijna half 10 en hij heeft geen kik gegeven en is er niet eens uit gekomen. Ben zo vreselijk trots!!!! Maar jeetje wat gaat de tijd snel mn kleine baby is al een hele grote jongen!!! Groetjes, een trotse en emo mama
jaa goed he!! ik had presies hetzelfde met mijn zoontje! hij is er nu (een half jaar later) ook nog nooit zelf uitgekropen! hij blijft lekker liggen tot papa of mama hem komt halen. en als we hem dan halen moeten we eerst bij hem komen liggen. ik weet nog wel dat ik ook zooo trots was!! en ja dan worden ze ineens heeeeel groot he!