Met een jas natuurlijk. Ik loop zelf ook nog gewoon met mijn winterjas buiten. Zó warm is het nou ook weer niet toch?
Vandaag nog gewoon winterjas met dun truitje en romper. Dit omdat er wel wind stond. Op balkon (uit de wind en in de zon) een bodywarmer. Kijk elke dag wel wat ik hem aandoe. Smorgens is het nog behoorlijk koud
Hemd, dunne trui met lange mouwen en gewoon zijn winterjas nog. Pas wanneer de temp tegen de 15 graden in de schaduw gaat lopen gaat hier de jas pas uit of de zomerjas aan.
Winterjas met trui. Hier pas rond koninginnedag over op definitief zomerjas. Daarvoor alleen als het rond de 15graden is en er niet teveel wind staat.
Hier ook nog gewoon winterjas, heb wel de capuchon eraf gehaald voor vandaag dan lijkt het iets meer zomers
Gisterochtend had ze haar winterjas aan, toen was het nog vrij koud! Heb wel om haar op te halen een zomerjasje meegenomen. Ze had er een hemd, t-shirt korte mouwen en longsleeve onder aan.
Een spijkerbroek, romper+shirt korte mouw Winterjas en evt een sjaal ligt eraan hoe fris het windjes is als ik straks naar buiten ha
Het was vanochtend gewoon nog fris hoor Hier droeg dochterlief hetzelfde als dat ze heel de winter droeg. Rokje, legging/maillot en een tshirt met lange mouwen. E gewoon d'r winterjas dus. Ze kan altijd nog een zomerjas aan doen vanmiddag maar dat zien we dan wel weer
Vanmorgen met winterjas naar school en verder allebei onderbroek, hemd, spijkerbroek en longsleeve. Vanmiddag zonder jas, het was hier echt warm. Het waaide vandaag ook niet zo erg als gisteren. Gistere middag was het nog niet zo warm en moesten ze hun jassen aan houden. Wel in de tuin in de zon en uit de wind zonder jassen gespeeld.
Hier ook nog gewoon de winterjas aan. Verder gewoon lange broek, ondergoed en long sleeve. Sjaal en handschoenen vandaag niet gebruikt. Hier gaat de winterjas ook echt pas weg als de temp ook zonder de zon wat hoger is.
hemd, truitje, winterjas, zonder sjaal.. tis niet gelijk bloedheet... hooguit als het rond 16 gr is continue, dan een dik vest met zomerjas..eronder dan bij hemp en tshirt..maar dat vond ik vandaag nog geen optie