Zomerjas

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamaNoor, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik zoek me suf naar een zomerjas voor mijn zoontje. Ik kan nergens echt leuke vinden en overal hebben ze maar 1 of 2 verschillende jasjes.
    Of ze zijn heel duur en ik ga echt geen 50 euro voor een jas uitgeven.
    Ik zit nu zelfs te denken aan gewoon een wat dikker vest te kopen, die zijn er wel meer dan die jasjes.
    Waar hebben jullie een jas gekocht? Misschien ben ik daar nog niet geweest:)

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

spijkerjas en body warmer is dan niet een optie?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Heb ik ook een spijkerjas met body, erg makkelijk.
    Als het wat kouder is, body er overheen, en anders kan je met een van de 2 wisselen qua warmte.

4. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ik ben misschien niet zo'n crea bea (in shoppen dan) maar ik kon echt geen geschikte en hippe jas vinden van onder de 50 euro.
    ik heb daarom voor 15 euro meer een super jas gevonden, licht gevoerd, winddicht en hip. Dan doe ik de komende weken wel wat rustiger aan met boodschappen doen ofzo. is dat voor jou geen optie? of is het voor jou een sport om voor onder de 50 euro een leuke jas te vinden? ik zou het heel knap vinden, het is mij niet gelukt... maar ik ben wel superblij met de jas die hij nu heeft.

5. XoXo

XoXo Niet meer actief

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Wij hebben voor de zomer een spijkerjas, en als het koud is een vestje eronder of een bodywarmer erover.

7. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb wel jassen gezien voor onder de 50 euro, maar die vond ik dan weer niet zo mooi. Misschien ben ik wel te veeleisend, het mag niet een soort regenjas zijn, van dat zweetspul dus. Een spijkerjas had ie vorig jaar al, dus dat wou ik dit jaar niet. Ik heb wel een paar mooie gezien, maar die waren er weer niet in zijn maat.
    Of misschien moet ik wat minder kieskeurig zijn:)
    50 euro vind ik trouwens genoeg voor een jas, ze kosten al genoeg die koters:)

Deel Deze Pagina