We willen deze zomer de kamer van mijn zoontje gaan klaar maken. Hij verhuisd naar een andere kamer en krijgt dan ook een peuterbedje. Nu wil ik aan een muur foto behang maken maar kom er niet zo goed uit wat ik wil. We willen in ieder geval wel iets wat een paar jaar leuk is,niet iets waar hij over een jaar al te groot voor is. Nu had ik aan vissen zitten te denken,die zijn wel leuk kleurrijk maar nu dacht mijn man als die zo groot op de muur staan ze wel eens eng kunnen gaan worden als hij daar in het donker naar kijkt. hebben jullie misschien ideeën of voorbeelden van een leuke kamer??
kijk eens op behangwereld.nl daar hebben wij ons behang voor fynn vandaan. deze hebben we voor fynn maar ze hebben nog veel meer Walltastic 3D Jungle | Walltastic 3D fotobehang | www.behangwereld.nl
Die heb ik ook gezien maar die vinden we te druk. we willen graag een foto.Nu is dat natuurlijk op zo`n klein plaatje moeilijk te zien en valt het in het echt wel mee.Maar we willen graag iets met 1 grote foto
ik had laatst een topic geopend.. ga deze maand het kamertje van mijn zoontje omtoveren tot jungle kamer! dit heb ik gekocht. (heb fotocollage ervan gemaakt)
Ik vond dat juist altijd heel leuk als kind als het een beetje druk was. Zag elke keer weer wat nieuws in het plaatje. Het ging serieus nooit vervelen haha. Ik ga voor mij zoontje ook die jungle halen. De rest van zijn kamer hou ik gewoon rustig.