Hmmm zal morgen eerst eens even de jassen van vorig jaar passen, want ik heb ze vorig jaar extra wat groter gekocht in de hoop dat ik er 2 zomers mee zou kunnen.
zomerjas wilde ik niet aanschaffen, mijn oudste draag ze zo weinig. mijn jongste heeft er een van zijn broer en nu kwam mijn moeder met een jas aan. Dus hij heeft er toch een. Ik heb een paar dikke vesten, die worden wel gedragen. Maar zogauw de zon in beeld kom dan draag hij geen jas meer. gr brenda
Olleke Bolleke Oss - Exclusive Kinderkleding Nee niet die van kleertjes.com maar van bovenstaande site, dan naar zomerkleding jongens, stone island en daar staat die bij.. Heb er vorig jaar ook een jasje van gehad en die was erg mooi!
Hier hoef ik niets nieuws meer te kopen denk ik. Voor de oudste (bijna 4 jr en mt 98) vorig jaar op mp een gaastra zomerjasje gekocht, heeft nog een vinginospijkerjack (ook van mp), en een aantal vesten. Jongste (bijna 2 mt 86) moet ik even kijken wat ik nog heb maar zal ook wel los lopen. Voor hem misschien nog wat bij halen omdat ik het wel leuk vind als hij ook eens wat 'nieuws' krijgt. Ohw ja bodywarmers vind ik wel erg leuk maar mijn jongens hebben alleen maar zelfgemaakte (door mijn mams en tante) aan en die zijn niet zo dik.
Ik lees ook mee, heb voor mijn zoontje een super leuk rood jasje zien hangen (moet de merknaam nog spieken, niet gekeken), en voor de meiden moet ik ook nog zoeken. Ik heb nog twee bomberjacks van vinrose, supermooi, maar veel te stijf om lekker in te spelen. En laatst heb ik een leuke bruine blazer van vinrose gescoord.
Nou hier nog even gepast en gelukkig kan de oudste nog in zijn jas van vorig jaar. De jongste dus niet :x, die groeit ook zo hard. Dit jaar maar even geen merkjas voor haar (vind ik toch zonde als ze er maar 1 seizoentje mee kan). Bodywarmers heb ik ook voor onze zoon met een spijkerjas eronder maar die vind dat dus echt niet prettig zitten.
Voor mijn dochter wel al een zomerjas gekocht. Bij V en D hebben ze erg veel keus en had hem nu met 50 % airmailes korting.