Hallo, Heeft iemand hier ervaring mee!?vanmorgen op nod dag een cb test gedaan en werd gelijk positief. Nu kijk ik erop en is de verticale streep bijna weg. Alle eerdere testen( van dagen ervoor) zijn wel hetzelfde. Hopelijk kan iemand mij helpen
Er is een reden dat je testen binnen bepaalde tijd moet aflezen. Overigens zei de vrouw van mvm die bij mij een test afnam dat de streep nooit meer weg zou gaan.
Maar dat is alleen van die van mvm.. De andere vervagen wel hoor.. Maar moet zeggen dat ik het nooit heb meegemaakt dat ie savonds al weg was..
Bij de cb test is dat normaal. Ik had een knalposi cbtest en ik had niet meteen een foto gemaakt dus wilde dat erna doen paar uur later en toen was het ook nog maar een vage streep maar je ziet hem nog wel.
Mijn eerste test was Kruidvat met de paarse dop. 's Morgens een duidelijke streep, en 's avonds was hij zo goed als weg. Twee dagen later nog eens, en die bleef duidelijker staan. Toen ze eindelijk bij het Kruidvat de 2v5 weer hadden, die ook gedaan, en die staat er nog steeds heeeeel duidelijk!
Als je binnen de afleestijd een streep heb dan is het toch positief Ik heb getest met die van de kruidvat en die strepen staan er ook nog steeds.
hier sensitest in de kast die vervaagd ook helemaal niet leuk hoor af en toe spieken, ik zou gewoon ff een ander merk proberen
Mijn kruidvattest is wel verkleurd. Teststreep is pikzwart em controle paars, maar toch gewoon duidelijk lichtere testen zijn ook nog mooi
Ik had ook precies het zelfde.. Vond het toen ook heel vaag. Ik had m voor me liggen en werd met het uur lichter.. Man lief was nog net optijd thuis om het ook te zien. Volgende dat gelijk een digitale gehaald.