hatelijke zus ,super jaloezie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door niekenie, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    Na 5jaar geleden een kindje te hebben moeten afgeven ,een misserabel huwelijk ,4jaar vruchteloos proberen terug zwanger te raken en een verschrikkelijk jaar +scheiding ,ben ik met mijn nieuwe partner al 16weken in blijde verwachting van een pracht van een zoontje.;)
    Iedereen vond het wel een beetje snel maar toch zijn beide famillie's en vriendenkring super gelukkig voor ons .:)

Tot dat gisteren ineens mijn zus mij begint te belagen met haat smssen ,mijn vriend tegen mij probeert op te zetten ,mij te beschuldigen van alles wat verschrikkelijk is en mij een mk toewenst en zegt dat ik beter een ab zou doen of zelfmoord plegen.
    Plus dat ze ineens zelf ook beweerd 3maanden zwanger te zijn van haar 4de (maar nog helemaal niets te zien,terwijl ik nu al met een bolle buik loop zoals zij bij haar vorige zwangerschappen) ,maar ze dat zogezegd verzweeg omdat "ze niet wou dat ik mijn aandacht moest delen".:x

Was na 3maanden van extreem zwangerschapsbraken eindelijk een klein beetje van mn zwangerschap aan het genieten ,ook al ben ik thuisgeschreven met bi en een zeer slechte rug .
    Was helemaal over stuur ,weer beginnen braken van de stress ,mijn ouders en tante ingelicht en die vinden het helemaal laf van haar ,maar weet toch ff niet wat gedaan .:x

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zomaar uit het niks? Vaag... ik zou maar eens een hartig woordje met haar spreken dan...

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jee wat raar! Misschien wat resoluut hoor maar kan je haar nummer niet blokkeren? Dit hoef je echt niet te pikken hoor, heel erg wat ze schrijft.

Gauw uit die telefoon en genieten van je zwangerschap want je hebt het keihard verdient! Dikke knuffel!

4. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Ik denk een ziekelijk jaloerse zus.... jeetje, wat klinkt dit erg..... veel sterkte! en probeer maar gewoon te genieten!

5. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    Steek mijn tijd niet meer in haar ,mn vader gaat haar morgen s aanpakken.
    Heb afgelopen weekend haar kids bij mij gehad en die kwamen weer over vanalles klagen over hun thuis ,had haar daarop aangesproken maar geen reactie .
    Ze hoeft in ieder geval niet op steun van mn ouders of tante te rekenen maar vind t gewoon schandalig .
    Ze s mn enige zus dus doet me allemaal zo zeer.:(

6. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    smssen kan je bij mijn netwerk niet blokkeren jammer genoeg ,toch bedankt!

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    je kan toch het hele nummer wel blokkeren? Dan komen er ook geen smsjes meer. Dit is echt je energie niet waard hoor!

Nog maar een knuffel, heb met je te doen!

8. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    morgen s bij de gsm-shop horen want heb na jaren een samsung te hebben nu een nokia ,rotding!

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    jeetje wat is dit gemeen zeg na alles wat je hebt meegemaakt.

probeer in iedergeval alsnog te genieten van je zwangerschap want je hebt het zeker weten verdiend!

en laat je zus lekker kletsen die komt haar zelf nog wel tegen

hier een dikke knuf voor je

10. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    pff.. klaar ben je er mee..
    (proberen..) negeren en genieten van je welverdiende zwangerschap !!

11. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow dat is toch niet te geloven!! goed dat je vader met je zus gaat praten.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van!!

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou vind het ook een beetje vaag, niet dat ik je niet geloof hoor maar denk dat er hier wel meer aan de hand is... dat de band al eerder niet zo super was en er dingen zijn gezegt/gedaan??

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat vaag van haar... idd is er eigenlijk niet eerder wat gebeurd?
    en anders idd ziekelijk jaloers :S

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Die rare reacties van je zus vindt ik erg vaag.
    Hoe oud is ze? 16?

Ik zou haar hier mee confronteren door haar op te bellen en haar op de vrouw af te vragen: "Meen je dit nou allemaal echt?"
    Misschien had je dat ook eerst moeten doen voordat je je ouders en tante op de hoogte bracht trouwens...

Of heeft ze vaker dit soort acties?

Sterkte en probeer alsnog te genieten!

x Kweenie

15. esme66

esme66 Niet meer actief

dit is ook mijn eerste gedachte na het verhaal van TS gelezen te hebben.
    Heb het gevoel dat hier wel een heel eenzijdig verhaal wordt verteld, en er meer moet spelen dan dit.
    Het lijkt mij niet mogelijk dat dit soort smsjes van iemand (een zus nog wel!) zomaar helemaal uit het niets komen...
    In het geval dat wel echt zo is, vind ik het vreselijk triest...

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Je schrijft dat je de kinderen van je zus het weekend te logeren had, en dat zij over je zus klaagden en jij je zus hierop hebt aangesproken..........

Is het daarop misgegaan?

17. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    waarom zou iemand 'beweren' en dus veinzen dat ze zwanger is? Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet om iemand dwars te zitten, TO hoe zit dat?

áls dit waar is, dan is het dieptriest, maar ik denk dat er veel info ontbreekt.

18. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    jezus wat erg, je zou toch zeggen je eigen familie doet nooit zoiets elkaar aan? sterkte..

19. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, het is je van harte gegund.

Ik denk ook dat er meer moet spelen, dit komt niet van de ene op de andere dag en dan zo extreem. Er missen heel wat puzzlestukjes.

Maar toch... zoiets doe je niemand en zeker je zus niet aan! Ik vind jaloezie één van er ergste eigenschappen die iemand kan hebben. Ik mag hopen dat iemand je zus even goed dor elkaar rammelt (figuurlijk dan).
    En ja... zwangerschap faken... gebeurd wel vaker helaas. Er lopen heel wat zieke geesten op deze wereld rond. En mensen die vinden dat ze een gebrek aan aandacht hebben.

20. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    Als je zus inderdaad ook zwanger is en haar relatie loopt niet lekker, dan kan ik me voorstellen dat ze jaloers op je is over hetgeen wat jij nu allemaal bereikt hebt. en dat zij die stappen niet durft te zetten.
    Daarnaast weet ik natuurlijk niet wat er voor de sms-jes allemaal heeft plaatsgevonden. Daarom is het ook moeijlijk om eenzijdig reactie te geven.

Deel Deze Pagina