Ik kan maar geen leuke zomerjas vinden. Mis er toch wel 1 met fietsen bijvoorbeeld. Hebben jullie tips? Ik hou niet van trenchcoats of langere jassen in de zomer. Zalando, wehkamp, wat merkensites, allemaal bekeken. Maar ik vind maar niks. Wat hebben jullie? Of hebben jullie een goede tip?
C&A heeft ook vaak leuke zomerjassen. Hier was de afgelopen weken enorme sale bij de C&A en toen heb ik een okergele zomerjas gekocht (misschien ietsjes dikker dan een zomerjas, maar iig geen winterjas) voor maar €9,50
En van die wat 'sjiekere' doorgestikte dunne jacks? Ik weet dat Bijenkorf ze heeft, maar laatst heb ik ook een leuk exemplaar gekocht voor mijn zoontje bij de Zara. Je zegt dat je niet van langere jassen houdt. Je zou ook voor een wat kortere mantel zonder sluiting kunnen kiezen. Staat wat sportiever en draag ikzelf nu ook graag tijdens de zwangerschap ipv een positiejas.
Ik draag in de zomer altijd een spijkerjas van mijn man. Hij valt dan een beetje oversized maar dat vind ik dus leuk. Als het nog wat fris is in de ochtend dun vestje eronder.
Heb wel eens een zomerjas van Superdry gehad, was een gewatteerde, maar ook met taille. Lekker licht jasje maar op de fiets ideaal!
Heb ik ook ooit eens gehad. Superleuke jas. Zoiets zou ik wel weer willen. Heb hem vorig jaar weggedaan omdat hij te klein was. Nu ben ik afgevallen en had ik hem prima gepast haha. Gewoon een beetje spijt van.
Toevallig kon ik ook niks vinden. Gisteren een van marikoo gekocht. Is in meerdere kleuren verkrijgbaar en getailleerd.
Pfft ja zomerjassen. Vind ik ookatijd héél lastig. Vandaag maar eens op zoek of ik wat leuks kan vinden.
Ik wil ook echt een zomerjas. Mijn spijkerjasje is nu echt nog te fris en ik wil een jas dicht kunnen doen. Gelukkig gaan de winkels volgende week open dus kan ik tenminste gaan passen. Een jas via internet bestellen doe ik sws niet. Eerder weleens gedaan maar die konden direct weer terug. Voorlopig blijft het koud dus nog maar even aan de winterjas (helaas)
Ik heb er een van Naketano, maar dat merk ‘is niet meer’. Voorheen meestal een ‘sportjas’ (alsin een jas gekocht bij een zaak als Bever, Daka, ed, niet bedoeld om in de sporten, maar wel voor ‘actieve bezigheden’, zeg maar) en ook wel eens bij de C&A. Dat hij dicht kan is voor mij ook een eis, zeker op de fiets en ik wil er een sjaal bij om kunnen als het in de ochtend nog net wat te fris is. O ja, en zakken met een rits, omdat ik daar mijn OV-kaart en telefoon ed in stop.
https://www.zalando.nl/alle/?q=bikerjack+dames Ik heb 2 van dit soort biker jack jasjes. En voor als het regent of om te wandelen een softshell jas en een dun regenjack.
Ik heb een 3 in 1 jas gekocht bij bever. Lekker degelijk, dat wel. Het zijn eigenlijk 2 jassen, samen is het een winterjas. Los van elkaar heb je 2 verschillende zomerjassen. Vooral ‘s ochtends met de honden zijn de jassen samen nog nodig, ‘s middags draag ik meestal alleen de onderste jas wat zo’n gewatteerde jas is.
Zo’n jas heb ik ook gehad! Alleen was mijn ‘onderjas’ knalroze, waardoor ik hem nooit los aan deed. Maar de bovenste jas had ik wel regelmatig los aan.
Ik heb een langere softshell (wind en regendicht en wat netter), een bamboe Madness (zo'n lichtgewicht bobbeljas) en een spijkerjasje. Ik zou er nog graag een langere softshell van Protest ouzo willen, legergroen ofzo. Ik vind/vond de jassen van Gaastra ook altijd mooi.
Ik heb een echte ANWB jas. Redelijk bestand tegen de regen, niet snikheet, perfect voor wandeltochten en uitstapjes op de fiets. Hij zit heerlijk Maar voor de meeste is het not done om die te dragen