Vanochtend hadden wij via marktplaats een buffet kast gekocht die ik zou gaan opknappen. Helemaal happy de peppy en we hebben dus gelijk een bus gehuurd en mensen geregeld om te komen helpen sjouwen. Nu kreeg mijn man zojuist het bericht dat de verkoopster de kast alsnog aan de buurvrouw heeft verkocht. De koop was dus rond, we hadden een overeenkomst, een ophaaldag en tijd afgesproken, een busje gehuurd (a €112) en mensen geregeld.... en dan app je een paar uur later dat je hem toch aan iemand anders hebt verkocht. De normen en waarden van sommige mensen ...... wilde even mijn frustratie delen
Ohhh dan zou ik ook niet blij zijn! Wat zei de verkopende partij toen je dit uitlegde? Zou wel in de beoordeling die je kunt neerzetten bij deze mensen vermelden dat ze afspraken niet nakomen.
Echt irritant! Ik had laatst ook een irritatiepuntje op Marktplaats, ging maar om 15 euro maar toch. Stom dat zulke mensen actief zijn op Marktplaats, dat maakt het handelen op Marktplaats een stuk minder leuk!
Dat hoop ik ook ze heeft de berichten gelezen waarin mijn man zegt dat zij maar tegen de buurvrouw gaat zeggen dat wij al een koopovereenkomst hadden en kosten hebben gemaakt en dat de buurvrouw maar pech heeft. ze reageert nergens meer op.
Nu staat er opeens een beoordeling bij haar over die kast van degene die het gekocht heeft. Die heeft het niet aan de buurvrouw verkocht... iemand heeft meer geboden en ze heeft niet de ballen om op ons te reageren. Kansloos volk
Het enige wat MP gaat doen is een aantekening maken en gaan alleen actie ondernemen bij meerdere klachten.... Ik ben klaar met MP. Zo vaak gedonder gehad. Ik gooi de app eraf.... doooooeeei
Pfff ik ben ook zo ontzettend klaar met marktplaats. Heb ook positieve dingen meegemaakt hoor. Maar de negatieve dingetjes vond ik zo naar dat ik me er voorlopig niet meer aan waag, dan koop ik het maar nieuw.