Met deze eerste lenteweer van het het jaar.. Ik ga met de kleine naar een speetuintje en hij gaat en stukje fietsen op zijn driewieler...
Ik ben ook echt zo vrolijk vandaag! Jammer dat ik moet werken... Maar ik werk wel thuis vandaag, dus ik zit lekker in de zon voor het raam, wie weet kan ik nog wel heel even in de tuin zitten. Of even een boodschapje doen (moet ik wel even iets verzinnen dat ik nodig heb ).
Een kind met een zware keelontsteking en abkuur, een op de peuterspeelzaal en een op school. Jongste thuis. Van het weekend 2 dagen op de rommelmarkt gestaan, nu even alle troep die over was op mp zetten en opruimen. Verder de gewone dagelijkse dingen, opruimen dus....
Ik moet bezig met mn essay, maar als de kids thuis zijn van school gaan we zeker even lekker naar buiten!
ik moet vandaag bij mijn zieke meisje blijven, maat ik denk dat we straks wel ff naar de winkel wandelen, buitenlucht is altijd wel goed, ook al zijn ze ziekjes. Verder dus helaas niet veel.
Naar de kinderboerderij, samen met bevriend kindje van 4 mnd. Dan de dokter en dan de zolder opruimen en dan freubelen, heerlijk dus
Ik moet vanmiddag werken dus ga vanochtend even lekker een stuk wandelen met de kleine vent en de honden...
Zo nog even de bovenverdieping stofzuigen. Nog even een strijk wegwerken en een was ophangen. Straks een groei-echo en afspraak (controle) bij de gynaecoloog. Moet nog benzine tanken. Vanmiddag even wandelen met Aiden.
Kinderen naar school en de psz gebracht, boodschappen gedaan en zit nu even met een cappucino achter de computer. Zo aan de slag, ramen lekker open, stofzuigen en opruimen. Ga vanmiddag denk ik even met mijn zoontje en de hond naar een speeltuintje wandelen. Heerlijk dat zonnetje!
oudste naar school, gewoon rommelen in huis, was opruimen. en vanmiddag met de kleintjes naar buiten stukje wandelen denk ik
Zo naar het consultatiebureau wandelen en daarna geen idee Kleine meid ligt vanmiddag op bed, misschien daarna nog even een stukje fietsen?!
hier is dochter bij opa en oma,dus wij hebben tijd voor elkaar helaas kan ik niet veel lopen, dus word het orde op zaken stellen en misschien vanmiddag even een klein rondje lopen..
Hier werkt manlief maar 4 dagen in week, (zooo fijn is dat!!) Hij is vrij vandaag, we gaan straks met z'n drietjes naar Laplace wat lekkers eten.. En de stad in