Ik weet dat Lego en Duplo de laatste jaren in oktober een speciale actie had met 30% korting oid. Weet iemand of er meer merken (bv Vtech) zijn met zo'n actie? Of speelgoedwinkels die een speciale koopavond hebben?
Vorig jaar had de bart smit korting op alle toet toet rond de feestdagen, vooral voor de grotere dingen tikte dat goed aan. Geen idee of het jaarlijks is.
De Intertoys hier heeft een speciale koopavond. Je kunt voor due avond ook bestellingen plaatsen en krijgt dan 15% korting op alles.
Vaak op internet dat Bart Smit en intertoys 15% korting geven (meestal op zondag) even lid worden op fb van hun pagina dan krijg je de melding van de kortings dagen. intertoys idd vriendenkoopavond met 15% Oktober duplo maand is dacht ik ook 15%. Bol.com heeft actie 4 halen 3 betalen weet alleen zo niet wanneer ongeveer
Bij Limango nog wat acties gevonden: - Kidkraft (aankomende actie, vanaf woensdag 5 oktober) - Brandweerman Sam (limango)
Playmobil is nu in de aanbieding bij Bol.com, prijzen zijn vergelijkbaar met Amazon.de https://www.bol.com/nl/ra/algemeen/playmobil-extra-scherp-geprijsd/19525/index.html?promo=bulkseptember_TOY_5
Zooo..de playmobil scheelt enorm via bol.com! Zojuist politiebureau gescoord voor 65 euro ipv 100😳. Zo is het nog leuk om het kado te doen aan mijn zoontje als hij vijf wordt in januari😉