Zomerkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door senseemillia, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Meiden, ik wil dolgraag weer even lekker gaan shoppen voor de zomerkleding. Alleen...tja de buik straks in de zomer.
    Ik ben benieuwd of je nu al kleding kan kopen die zo kan meerekken dat ik het straks in de zomer ook gewoon aan kan?
    En sowieso waar koop je leuke vlotte/hippe zwangerschapskleding? Ik wil dit weekend eens gaan kijken bij H&M, maar verder houdt het met mijn zwangerschapskledingwinkel kennis op (leuk woord voor galgje..hah).
    Groeten van Senseemilla
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Miss Etam, Promiss, C&A, enz...
    Ik heb eigenlijk bij H&M nog nooit zwangerschapskleding gezien :oops:

    Groetjes van Kiki en shopze!
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb een hele leuke 'jurk' gekocht bij miss etam, positiemode.
    Je kan die op een broek dragen of zo.
    Zwart. met korte mouwen en voor overelkaar geslagen (ja ja snap je t nog haha)... Die jurk is rekbaar, zodat je die ook aan kan als je niet zwanger bent!

    Ze hadden nog meer leuke tshirts enzo! Dus misschien eens een idee om te gaan kijken!
     
  4. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah dat klinkt goed! Ik begrijp wat je bedoelt met over elkaar geslagen. Dat zijn altijd leuke jurken. En fijn dat je die dan ook gewoon daarna nog aankan.
    Denk dat ik miss etam een bezoekje ga brengen dit weekend!
     
  5. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik haalde alles bij H&M en bij Miss Etam! Soms is t wel een beetje zoeken voor leuke dingetjes, maar ik combineerde best veel met de gewone collectie...
     
  6. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Ik heb ook alles van Miss Etam en H&M. Ze hebben ook wel wat bij de Prenatal zag ik, maar ik kon helaas niet goed kijken vandaag (moest er even heen voor werk).
     
  7. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    die heb ik ook gezien haha!
    en ook in mn handen gehad!
    erg leuk is die jurk inderdaad!

    ik ben ook voorzichtig wat opzoek naar zomerkleding dat rekbaar is aangezien mn buikje nu echt begint te groeien!
    en bij miss etam hebben ze zeker leuke dingen!!
     
  8. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Die heb ik ook gezien. Ik twijfelde nog of ik hem zou kopen. Is wel erg leuk, dus waarschijnlijk ga ik hem nog halen
    Gina
     
  9. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    oooohh dan ga ik ook voor die jurk kijken. we komen dadelijk alleen nog maar zwangeren tegen in de jurk van miss etam.
    Senseemillia bij sommige winkels waar ze zwangerschapskleding verkopen hangt in de pashokjes een soort "nepbuik" die kun je dan om je middel doen en dan de kleding aandoen. Dan kun je zien hoe het eruit ziet als je buik gegroeid is.
     
  10. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    Het lijkt er op dat ik ook die jurk heb alleen heeft die van mij een witte bies bovenaan :)
    Ben erg van het zwart/wit dus heb op de negen maanden beurs lekker mijn slaggeslagen met 15% korting :) (zwarte broek, witte broek, zwarte rok, DE jurk, zwrt-witte top)
    Dus de basis is er :)
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Hahaha ik heb de jurk helemaal in het zwart!
    Denk wel dat ik m alleen maar draag met een broek eronder, ben niet zo'n 'jurkentype'...

    Je had de jurk in verschillende kleurtjes en inderdaad ook met verschillende biesjes.

    Alle zwangeren in de zomer in DE jurk van Miss Etam :)
     
  12. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb er nu ook 1 in het zwart maar het heet een tuniek. :)
     
  13. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    neckermann heeft ook positie kleding en ik moet zeggen staan leuke dingen bij
    ook baby walz heeft kleding
    succes
     

Deel Deze Pagina