Waar leuke versieringen 1e verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Het duurt nog wel een hele poos maar ik ben al een beetje aan het bedenken wat ik met dochters eerste verjaardag wil doen..(altijd leuk voorpret:D)
    Nu ben ik benieuwd waar ze leuke vlaggetjes ballonnen ect hebben.. Niet van die standaard vlaggen ect.

Heeft iemand nog leuke ideeën en of voorbeelden voor cake smash fotografie?

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ik heb alles bij de action gehaald maar als je iets aparts wilt moet je daar niet zijn vrees ik...

3. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Of waar in gelderland je leuke cake smash fotoshoot kan laten maken

4. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wij hadden een super leuke slinger besteld. Op slingerlandwinkel.nl kun je zelf alles samenstellen. Tekst, maar ook kleur letters, vorm en inkleuring. Ook kun je kiezen uit diverse afbeeldingen.
    Altijd orgineel dus :)

Vrienden zagen het en hebben er ook 1 besteld....

Over de service ben ik overigens ook erg tevreden!

6. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Mijnvlaggenlijn.nl

Verder hadden wij wat leuke dingen bij de Hema gehaald in de kleuren roze en rood. Een bloemenslinger, van die pompons. En veel ballonnen. Dochterlief vond het prachtig!

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb zelf gemaakt naam slinger van vilt. Action vilt ban A4. Grote letter uitprinten, dan overtekenen, en naaen 2 zijden aan elkaar (ik deed met de hand) letter per avond;) tussen zijden vulling stoppen.
    Erg leuke letters geworden dan rondjes gemaakt van vilt en dat alles veel kleur rondjes en naam op lijntjes.
    Verder bestel ik nog paar helium ballonnen en maak ik stikertjes/wikkels om de sappakjes etc. Bekers heb ik van ikea en bij elk gerecht etc komt kaartje met wat het is.
    Verder hebben we grote muur met whith bord coating.
    Ik print veel kleine fototjes van haar 1e jaar 5x5 grotte plak erop met lijmrondjes(van action) en eromheen teken ik leuke frame en tekst bij etc. Soort memory muur ;))

Deel Deze Pagina