ik zoek leuke meisjes zomer kleertjes in maat 80 wie heeft nog wat leuks liggen en kan me er blij mee maken ik hoor het graag rokjes, broekjes liefst wel verstelbaar in de taille, dat omdat me dochtertje te licht is dus vrijd smal is t-shirts, jurkjes
Hai veroon, Ik heb ook nog twee t-shirtjes met korte mouwtjes en een leuk vestjes. Verder ook nog wat shirtjes met lange mouwen, maar ik weet niet of je daar nog naar op zoek bent. Kijk nog ff bij mijn advertentie, tenzij je het natuurlijk al had gezien. Veel liefs Petra
Ik ga vandaag alle kleertjes van Jamila uitzoeken, zowel zomer als winter. Mocht er wat bij zitten in de juiste maat zal ik het wel laten weten. Groet B&N
Zo, heb ff gekeken en dit is wat ik ff snel heb gevonden: Broekje maat 80: verstelbaar! Bekijk bijlage 58351
Spijkerbroekje 3 kwart van BFC, nog nieuw, zonder kaartjes! (lag onderin haar kast.. oeps ) Verstelbaar! Bekijk bijlage 58352
2 rokjes, linker = van name it, maat 80, verstelbaar! rechtse is non merk, maat 74, maar kan ook als je kleine maat 80 hebt: Bekijk bijlage 58356
Jurkje van de name it maat 80 Strak van boven met spaghetti bandjes, loopt onder wijder uit: Bekijk bijlage 58357
Hemdje frendz, maat 80: Bekijk bijlage 58359 Dat was het zo ongeveer wel, de rest bewaar ik voor mijn andere dochtertje... PB me maar wat je wilt... en OF je wel iets wilt...
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! maat 80. ik hoor wel of je er iets van wilt!