Hallo, Misschien staat dit hier verkeerd, maar kan iemand mij vertellen hoe ik aan die kortingsbonnen van 'lekker in het leven' kom? Mijn vriendinnen krijgen ze allemaal thuisgestuurd, ik niet. En ik heb destijds wel alle zwangerschaps- en babydozen aangevraagd en gekregen enzo, dus daar ligt het volgens mij niet aan..
ik heb me daar 3x ingeschreven, nooit iets gehad. Daarnaast heb ik tijdens mijn zwangerschap ook die dozen aangevraagd, ook nooit gekregen overigens, en ik had er zelfs recht op 3 van elk.
ik krijg ze ook opeens, maarheb ook geen flauw idee hoe ik er aan kom, dus kan je helaasniet verder helpen.
Ik krijg ze dus ook maar heb me nooit op die site ingeschreven, maar volgens mij krijg ik ze via de inschrijving op WIJ jonge ouders / blije doos van Prenatal. Maar zo gek dat niet iedereen ze krijgt.
Dit bericht vond ik na even te google-en. Voor de selectie van zowel het magazine als de Pampers kortingsbonnen, maken wij gebruik van aangekochte adressenbestanden die voor iedere uitgave opnieuw geselecteerd worden. Het kan voorkomen, dat je voorheen geen magazine kreeg en nu wel of visa versa. Tevens kan het voorkomen dat er voorheen Pampers kortingsbonnen in het bonnenboekje bijgesloten zaten en nu niet. "VISA versa".... * zucht*
Bedankt voor jullie reacties. Hm, het blijft dus een gok om me in te schrijven op hun site - en mijn adres zat blijkbaar niet bij de adressen die ze via de Blije Doos hebben gekocht..