Zomermode volle vrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door Cupcake01, 30 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Dat heb ik ook wel, ben echt wel te zwaar. Maar meestal zeggen ze dat ze dat echt niet aan mij zien. Waarschijnlijk zit het allemaal een beetje verdeeld.
    Ik heb grote borsten, dikke kont, brede heupen maar wel een taille.
    En mijn idee is dat als ik gewoon nog in 44 pas het wel goed is... maar als ik nu in de spiegel kijken dan zie ik toch echt een dikke dame die zich nu wel een beetje laat gaan :oops:

Vooral de spiegels waar je van alle kanten word "belicht" dan denk ik: nou nou, kan daar niet wat vanaf?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik maak tegenwoordig mn eigen kleren, dat scheelt echt al zoveel.
    Ik draag voornamelijk broeken van tricot, en een lossere top. Of jurken, ik draag heel graag jurken met een legging of maillot eronder. Sinds kort heb ik snag tights, die zijn echt awesome!

Cupcake01 vindt dit leuk.
  3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Wibra heeft trouwens ook verrassend leuke plussize kleding.

Cupcake01 vindt dit leuk.
  4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.196
    113
    Brabant
    Ja!!!!

En snag tights!! De tip van flip: je kunt ze afknippen en dan heb je een legging achtig iets. Vind ik leuk boven een witte sneaker of een slipper. (als jegeen blote benen wilt/kunt)

Syane en Cupcake01 vinden dit leuk.
  5. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Wat gaaf! Denk dat ik het maar niet moet doen denk dat ik dan met ongelijke pijpen en te strakke mouwen met hier en daar een naad los rondloop, oftewel kan dan beter meteen mijn clownsneus erbij opzetten :p

Ben wel echt jaloers dat jij dit kan! Lijkt mij ook gaaf om te kunnen, stukje stof en je maakt er zo een jurk van!

6. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Ik ga eens op de site kijken! Vind t trouwens best jammer dat je er niet kan bestellen!

Syane vindt dit leuk.
  7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Er staan nu verschillende dingen op. Is klik en collect nu. Maar normaal gesproken hebben ze meer keuze.

8. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
  9. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    Een mooi A lijn jurkje, onder de buste valt ie dan wijdt maar toch ook vrouwelijk!

10. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    O ja dames, ik baal al enige tijd dat de zonnestudio's dicht zijn en na wat gelees in het topic "zelfbruiner" ga ik morgen eens naar de kruidvat.. biodermal sunkissed ipv 19,95 nu €8! Vind het het proberen waard, voor mijn benen en voeten, de rest word wel bruin.. Ben zeer benieuwd lees eigk geen slechte recensies. Zal ik er een update over geven?:D

Eerst scrubben en scheren :o:

11. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.319
    8.825
    113
    Vrouw
    Yes graag een update! Had in dat topic ook iets gevraagd haha maar (nog) geen antwoord. Las daar nl dat die van Kruidvat eigen merk ook goed is.

12. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Ja.. die wou ik eerst eigk halen maar dacht biodermal is wel echt goed voor je huid en dat nu in de aanbieding voor maar een paar euro meer..en geen slechte recensies erover gelezen heb namelijk goed zoekwerk gedaan op Google hahaha zal vast okk wel hier en daar wat slechts over zijn maar nog niet gevonden. en over de kruidvat wel wat slechte nou ja ook maar 1 of 2 op kruidvat.nl

Mim89 vindt dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ben jij dit op de foto? Jij hebt toch helemaal geen mode voor volle vrouwen nodig?

Ik twijfel van mezelf of ik mode voor volle vrouwen nodig heb nu. Van de zomer hoop ik het kwijt te zijn maar weeg nu even veel als 9 maanden zwanger van dochter. 69 kilo bij 1.68 cm. Ben blij met de baggie mode nu want daardoor valt het niet op, alleen in mijn gezicht.

14. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik herken de frustratie om het getal op de weegschaal heel goed. Eigenlijk moet hoe je je voelt los van dat getal en hoe tevreden je bent met je spiegelbeeld de graadmeter zijn.
    Je brengt me wel op een idee voor corrigerend ondergoed. Ik vond dat na mijn zwangerschappen namelijk nooit vervelend dus denk dat ik morgen een afspraak bij de Hema plan. Daarmee voel ik me al een stuk zelf verzekerden en zal ik dus ook uitstralen en ben je automatisch weer eens stukje leuker.
    Dank je voor je wijze woorden dus!!

Anouk2005 vindt dit leuk.
  15. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Nee joh. Jij slaagt toch nog gewoon in de normale maten in de winkel. Volle vrouwenmode is in mijn ogen zo vanaf maat 44/46 en als je dan net slaagt in de gewone modewinkels en dan daar de grootste maat hebt of de kleinste maat va de plussize. Daar start dit zo ongeveer. Alles daaronder valt bij mij onder gewoon normale maten. Je kunt er qua postuur dan wel wat “voller” uitzien. Maar dat is in mijn optiek toch wel net iets anders.
    Ik wil hier trouwens niemand mee beledigen (hopelijk pakt niemand dit verkeerd op) maar dit is mijn eigen maatstaf hiervoor.

NiVa0230, brownielover, pluk en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
  17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Zo zie ik dat ook idd. Het begint zo ongeveer bij 44/46. 42 is in Nederland ook een heel gemiddelde maat, alles daaronder zie ik je zeker niet als "vol".

18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.686
    18.762
    113
    Vrouw
    Mss te zien, hoe uw figuur is maar als ik zo ben als u (ik ben 1m67 en weeg meestal rond de 70) heb ik gewoon een medium bovenaan en 38/40 van broek.
    Heb jij dan al het idee dat je richting xl en meer gaat?

GossipGirlxoxo en Syane vinden dit leuk.
  19. prjbt

prjbt Niet meer actief

69 kilo bij 168 is gewoon een gezond BMI dus nee je hebt absoluut geen plus size nodig.

Ik heb dezelfde lengte en bij 68 kilo ben ik echt slank en met 63 kilo echt te dun. Dan ziet het er niet mooi meer uit. Besef dat dat ook een stuk bouw is.

Overigens moet er nu nog wel 7 kilo af om bij die 68 kilo te komen :roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je moet wel een patroon uitknippen en volgen hè ;) haha ik begin ook niet uit losse hand te knippen en naai het aan elkaar

mooi patroon uitzoeken, fijne stof, goede naaimachine. En oefenen. Anderhalf jaar geleden ben ik begonnen en toen was ik ook nog niet zo ‘goed’ als ik nu ben. Oefening baart kunst :)

Deel Deze Pagina