Precies. Ik had toen ook nog geen kinderen: dat scheelt. En heel eerlijk. Er is nu 7 kilo bijgekomen want die heb ik er na Luc nooit afgekregen. Ik was net zo ver om weer te gaan sporten en toen kwam stomme Corona. Dus zodra het weer kan ga ik én weer een half jaar SB’en en weer zwemmen of spinnen. Dat heb ik altijd gedaan ook na het afvallen.
Jawel gepast, goede motivatie toch? Ik las laatst een boek over waarom mensen dik worden en ik had werkelijk alle redenen die ze in het boek noemden en er werd ook nog gezegd dat het bijna onmogelijk is om zelf af te vallen als je eenmaal obese bent. Zo demotiverend, maar jouw foto is het bewijs dat het wel kan. Ik moet in totaal zo'n 40 kilo kwijt denk ik, maar met 20 ben ik al heel blij.
Zeker gepast! Wat knap van je! Mag je trots op wezen. Heb wel een beetje het idee dat ik je ken nou ja kennen.. je komt me bekend voor.
Ik ben van 119 naar 89 gegaan na de bevalling 101 nu weer 94 en heb het idee dat juist als je zwaarder bent de eerste kilo's er juist af vliegen
Dat is ook zo, maar het eraf houden is ook moeilijker als je eenmaal te zwaar bent geweest, maar dat heeft er ook nog mee te maken of je als kind al te zwaar was of niet.
Ja dat is ook wel waar ik kan mijzelf vergelijken met een jojo maar moet wel zeggen ben nu al zeker 6 maanden niet aangekomen!! Ja soms 100 gram of zo bij wijs van spreken
Ja bij mij is de knop ook om. Ik ben nu bezig en 4 kilo kwijt en hoop dat vol te kunnen houden, maar hoop alleen dat die stomme schildklier het weer onmogelijk maakt. Als ik niet goed ben ingesteld kom ik aan en het wisselt heel erg bij mij. Maar ik focus nu wel op gezondheid ipv gewicht. Ik ben begonnen met cardio, eet gezondere producten en het is mooi als er gewicht afgaat, maar ik wil vooral fitter worden.
Niet aankomen is al heel goed! Ik was 2 jaar stabiel, tot in november mijn schildklierwaardes weer gingen etteren en ik 7 kilo aankwam in 2 maand. Kan daar zo moedeloos van worden.
Hier ook schildklier probleem maar heb geen medicatie omdat het elke 6 weken wisselt van veel te snel naar veel te traag. Word er helemaal gek van Wauw @Iertje81 bedankt voor de foto's. Echt knap hoor je ziet er super goed uit. Ik smokkel ook wel bij sonja bakker (daarom lijkt het alsof de knop niet om is, omdat ik me er niet strikt aan houd). Zeker op werkdagen is sonja niet voldoende haha. Maar even on topic: ik heb qua kleding nog wel een tip: als je last heb van love handles dan is zo'n corrigerende slip van hunkemoller echt een aanrader voor onder een jurkje vooral. Of als je last heb van een muffintop bij broeken kan je een body dragen (c&a hebben fijne).
Ik koop mijn badpakken altijd bij Mirande in Uithoorn. Zie foto. Ze hebben geen website maar wel een FB pagina (die niks voorstelt). Daar word je super geholpen. Ik heb het idee dat de eigenaresse, als je aan komt lopen, al weet wat voor maat je hebt. Het is een hele oude vrouw maar enorm bij de pinken. Ws daarom geen website.
Wat een goeie tips! Wat is een muffintop Heb je toevallig een plaatje van die onderbroek en die body? Want ik kocht mijn body altijd bij Kruidvat van Anni Rolfi maar die verkopen ze niet meer en mijne is langzaam stuk aan het gaan. Heb hem al eens genaaid Hoe vallen die maten?
Ja maar dat is ook echt het valse van die schildklier. Daar kan je niet zo goed tegenop. Wat fijn dat je 4 kilo kwijt bent. Knap van je!
Ja daarom probeer mezelf al meer te accepteren ik straal het ook uit hoor ik hier en daar. Fijn compliment. Wat vervelend wat je schildklier betreft, bij mij is er ook weleens naar gekeken maar niks mis mee. Kan je daar iets tegen slikken? Lijkt mij zon klap in me gezicht als je goed bezig bent en dan 7 kilo erbij lijkt mij dat de moed dan in je schoenen zakt.