Zomermode volle vrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door Cupcake01, 30 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Voel jij je nu ook gewoon echt slank of? Want ik ben ook aardig wat kilo's kwijt maar voelt alsof ik nog hetzelfde ben op momenten met heerlijk weer :rolleyes:

    Hoor van mijn vriend en zus dat het tussen mijn oren zit, nee dat begrijp ik wel maar toch :|
     
  2. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Dan ben ik wel stiekem benieuwd naar wat voor figuur jij heb! Ik heb 2 zomer jumpsuits en vind ze hartstikke leuk maar heb t idee dat ik er erg zwanger in lijk:oops:
     
  3. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Bij mijn eerste 3 viel ik af kwam ik niet aan nu ik op eigen kracht best veel ben afgevallen zijn er kilo's blijven plakken na mijn laatste baby, zal je net zien he:D

    Wat vervelend dat je in een rolstoel heb gezeten lijkt mij verschrikkelijk om BI te hebben.
    Is er wel al een vooruitgang waardoor je op een gegeven moment wel langer kan bewegen? Er zijn trouwens ook zat oefeningetjes die je zittend kan doen bijvoorbeeld met je armen. Heb ook gehoord vaker eten maar kleine beetjes dat verbrand sneller maar lukt me nog niet echt :$ merk wel dat ik niet echt aan kom meer dus ben best oke bezig.
     
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hier ook flink afgevallen. Officieel nog 5 kilo overgewicht maar het lukt mij momenteel niet om ze aan te pakken.
    Broek maat 40 maar vind mijn buik en love handles zo verschrikkelijk. Draag dus alleen wijde bovenkleding en zwart want dat verhuld....:oops: voel me nog in mijn hoofd 100+ kilo. :$
     
  5. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Leuk topic! Ik ben ook voller en mijn lichaam is heel raar qua proporties. Ik heb ook enorme borsten dus lijk qua bovenlichaam ook veel groter dan mijn onderlichaam.

    Nu met dit weer zit ik ook weer moeilijk te doen wat ik aan moet. :o: Als het echt hartje zomer is en dus echt bloedheet dan heb ik echt schijt aan wat anderen vinden. Ik ga gerust in een jurkje wat boven mijn knieën eindigt en ook spaghetti bandjes interesseren me niets. Ik heb geen zin om het zelf bloedheet te hebben omdat ik "dik" ben terwijl anderen die wel maatje 38 hebben in een hotpants mogen lopen.

    Maarja... Dit weer... Het is zo stom maar die "attitude" die ik heb in hartje zomer heb ik nu niet. :p
     
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Nee. Ik voel me niet slank nee. En ja. Dat zit tussen mijn oren. Vaak is het ook het beste als er iemand met me mee gaat om te winkelen. Uit gewoonte pak ik een XL uit het rek en soms denk ik nog dat het fantastisch staat ook, totdat mijn zus of mijn moeder of man zegt dat ik echt even een M of soms een S moet pakken.
    Het is nu alweer bijna 8 jaar geleden dat ik zo afviel en laatst had ik het nog. Ik geloof dat @GossipGirlxoxo me er toen op wees.
    Ik had, weer uit gewoonte, een jumpsuit besteld bij Wehkamp. Een L. Deels omdat dat de laatste maat was die ze hadden en deels omdat ik echt dacht dat ik die nodig zou hebben.
    Zij zei toen, toen ik het plaatje hier liet zien, dat ze voor 100 euro durfde te zweren dat hij veel te groot voor mij zou zijn. Ik deel namelijk best wel wat foto's van mezelf hier.
    Ze had gelijk...
    Ik heb het overigens niet alleen met zomerweer hoor; ook met winterweer. :rolleyes:
     
    GossipGirlxoxo en citroenrasp vinden dit leuk.
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.811
    7.140
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het ook meer is hoe wij onszelf zien dan dat anderen echt denken oh moet je die kijken. Ik ben harstikke wit haha. Zon kan ik niet goed tegen. Als ik op vakantie ben kan ik zonnen wat ik wil maar echt bruin word ik niet. Dus echte melkflessen onder mijn jurkje :roflmao:
     
    femkes vindt dit leuk.
  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.811
    7.140
    113
    Vrouw
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  9. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.106
    15.619
    113
    Vrouw
    Ik zit zelf niet in die maat maar zie regelmatig reclame van vero moda curve .
    Echt leuke kledij (vind ik dan).
     
  10. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.259
    19.014
    113
    Dat denk ik ook. Hier doen vrouwen juist hun best om zo wit mogelijk te blijven (of te worden, dmv crèmes e.d) en ik krijg dan ook wel eens opmerkingen over hoe mooi wit ik ben :rolleyes: Terwijl dat in NL niet bepaald een schoonheidsideaal is geloof ik. Zonnen doe ik trouwens niet, alleen soms met m'n hoofd, benen en armen in de zon voor vitamine d.
     
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Klopt dat was ik, haha, die L ga je in zwemmen!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  12. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Ik ben ook een wat vollere vrouw en nog net iets kleiner dan jij @Mim89 ;) Vorig jaar zomer had ik een jurkje gekocht bij Schijvens en ik heb nog nooit zóveel complimenten gekregen over een kledingstuk. Zelfs van wildvreemden! Krijg verder überhaupt nooit complimenten over iets wat ik aan heb :oops::p Ze hebben de jurken dit jaar weer en nu heb ik deze leukerd in de kast hangen. Benieuwd of deze ook weer zoveel complimenten gaat opleveren :D;)

    Bekijk bijlage 683968
     
  13. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik ben ook een paar jaar wat voller geweest. Droeg toen veel lange jurken of rokken, ideaal want je kan er zo’n korte legging/broekje onder dragen tegen het schuren van benen. (Niet alleen voor volle dames ideaal ;)) Op een lange rok vaak een los hemdje wat ik in de rok stopte en er wat een beetje overheen plooide. Dit vind ik nu nog heel leuk om te dragen. Je kan ook eventueel een los vestje/bloesje/jasje over een jurkje doen. Ik droeg ook best korte broeken maar dan met een los bloesje of shirtje ofzo erover. Geen hele strakke shirts. Jurken of rokjes tot de knie zijn ook prima, kan ook zo’n kort broekje onder.

    Het belangrijkste is vooral dat je jezelf goed voelt, dus draag lekker waar je zin in hebt :)
     
  14. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Dit soort jurkjes vind ik ook altijd top! Staat heel leuk en kan met elk figuur vind ik wel. Als het wat kouder is met een legging/panty en anders in de zomer gewoon zo.
     
  15. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Precies! Ik heb ook de versie met lange mouwen gekocht en deze afgelopen herfst/winter veel gedragen.
     
    xxmoixx vindt dit leuk.
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik heb stomme verhoudingen: iele armen, dikke borsten en zachte buik die te groot is qua omgang maar geen kont en dunne benen. Ik ben getrouwd met broeken met elastiek in de taille. Alleen kan t in korte broeken moeilijk vinden. Shirtjes zijn ramp: voedingskleding is of strak of ruimte voor groeiende buik: ik wil niet zwanger lijken grrr

    Maxi jurken bezorgd iedereen een lachbui als ik dat draag: met mijn korte pootjes ben ik net een kabouter dan haha, A lijn jurken tot op de knie zijn wel succes (maar ja... ik geef nu nog steeds borstvoeding en de leuke jurken in mijn kast zijn geschikt)
     
  17. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Leuk! Je hebt zoveel van dit soort modellen met verschillende stofjes en patroontjes enz. Ik zweer erbij haha. Heb er een stuk of 4 in de kast hangen.
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  18. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Deze is erg leuk
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Jij ook al? Ik heb t figuur er ook niet voor :( zelfde probleem
     
  20. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Weet je wat ook fijn is, van die shirtjes met elastiek aan de onderkant, dan krijg je een blousend effect. Die vind je ook veel hij Norah. Of bij Qinn maar die is wel wat duurder.
     
    Iertje81 en Cupcake01 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina