Zomermode volle vrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door Cupcake01, 30 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Ja dat staat mij dan weer voor geen meter. Ik draag juist toch strakke shirts, want wijde of blousende, a lijn maakt mij zoveel dikker nog lijken.
    Heb laatst een paar shirtjes gekocht die aan 1 kan schuin aflopen. Vind ik wel erg fijn, kleed een beetje af en toch eens wat anders.
     
    2littlemonkeys en Nataly1972 vinden dit leuk.
  2. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik denk dat dat heel erg ligt aan je probleemzones. Ik hoor denk ik niet echt bij de vollere vrouwen (ik heb maat 38-40 bij 1m73), maar mijn middel hoort er wel bij als ik eerlijk ben :oops:. Bij mij werken die wijdere en wat meer bloesende shirts juist wel goed meestal. Niet altijd, want als ze niet lang genoeg zijn en niet soepel vallen of juist te soepel, waardoor je alsnog ieder rolletje ziet, dan maken ze juist dikker. Maar als je juist wel een relatief slank middel hebt en andere probleemzones, dan werken ze denk ik wel heel averechts, dan wil je juist je taille wat meer benadrukken.
    Ik ben altijd slank geweest, is pas na mijn tweede zwangerschap dat het niet meer goed is gekomen met mijn middel, dus ik ben soms ook nog zoekende. Ik kan niet tegen corrigerende hemdjes enzo, dus ik zoek gewoon comfortabele kleding, waar ik me prettig in voel (en dat is als mijn middel niet zo opvalt ;)).
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Tja, mij interesseert het niet zo of je een rolletje ziet of niet. Ik ben te zwaar, dus of je dat nu verstopt of niet, iedereen weet wat wel dat het er zit.
    Verder hangt het absoluut van je figuur af.
     
  4. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.806
    7.136
    113
    Vrouw
    Oohh die is leuk!!
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  5. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.806
    7.136
    113
    Vrouw
    Oh nou dan zou ik bij jullie wel complimenten krijgen met mijn melkflessen :roflmao::roflmao:
     
  6. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Ik draag steunkouzen, dus de enige jurk die ik aandoe is een jurk die in ieder geval tot mijn kuiten komt (of broek) . Vind het zo ontzettend lelijk als je de overgang steunkous, knie en dan je kledingstuk ziet.
     
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.806
    7.136
    113
    Vrouw
    Ik heb laatst bij de C&A zulk soort model jurkjes gekocht (en wat nog leuker was is dat ik er eentje voor maar €2,50 had :o::D). Kleden mooi af en het stof is niet dik en prima met weer zoals vandaag.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.806
    7.136
    113
    Vrouw
    Oh ja dat snap ik wel.
     
  9. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Niet voor mij, die kruipen op en gaan dan precies tussen mijn twee zwembanden in zitten.

    Heb zelf het liefst een broek aan (spijker) met een shirt er boven. Maar ik val ook niet onder de vollere vrouw (vind ik) ik ben gewoon dik (heb flink overgewicht). Ben nu bijna 10 kilo afgevallen en merk wel dat mijn shirts losser zitten (en misschien wel te groot ogen) maar als ik naar mijn spiegelbeeld kijk dan is er (in mijn ogen) niets verander en ben ik nog gewoon dik.

    Ik ben ook altijd bezig met wat anderen van mij vinden (qua uiterlijk) en merk dat ik daarom bijna niet iets nieuws durf uit te proberen. Heb dus wel 2 jurken, maar heb ze nauwelijks aan terwijl mijn vriendinnen ze me geweldig vinden staan.
     
  10. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.216
    751
    113
    home sweet home
    #50 suus02, 31 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2021
     
  11. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Hier ook vol. Ik ben 1,67, 95 kilo en maat 44.
    Ik draag in de zomer veel jurkjes. Liefst a. Lijn of met een centuur of elastiek onder mn borsten.
    Jurkjes helaas nooit langer dan mijn knieeen want dat ziet er echt niet uit.
    Ook heb ik een paar luchtige viscose broeken en daar dan een luchtig hempje op. Ik zou heel graag een paar fijne korte broeken vinden ( voor bv een dagje pretpark ofzo) maar met mijn giga benen vind ik dat altijd lelijk
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kindje3 en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  12. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    [​IMG]

    Ik heb deze jurk, maar heb hem wel bij de borstpartij iets aan elkaar gezet met een steekje anders werd die bij mij wel heel sexy. Wat ook vreemd is , de eerste zomer had die ook deze lengte en vorig jaar hing het in eens bij mijn hakken. Zou ik dan gekrompen zijn ?
     
    Mythique vindt dit leuk.
  13. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.599
    6.562
    113
    Vrouw
    @suus02 Dit merk; from paris with love, valt goed op maat.
     
    suus02 vindt dit leuk.
  14. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ben je niet afgevallen? Dan valt een jurk ook langer.
     
  15. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Vorig jaar nog niet maar nu wel dus ben bang dat ik nu wel op de stof ga staan. Misschien mijn schoonmoeder dan maar vragen het in te korten. Of op zoek naar een nieuwe jurk
     
  16. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Het is een leuke jurk, ik zou je schoonmoeder vragen. Of eigenlijk zou ik mijn schoonmoeder vragen, die kort namelijk mijn kleding in als het eens nodig is ;). (Ik probeer meestal kleding goed op lengte te kopen)

    Op zoek naar een extra jurk kan natuurlijk sowieso ;).
     
  17. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Weet ik alleen moest ik vroeger altijd een jurk aan als we b.v een verjaardag hadden of naar opa en oma gingen. Dan mocht ik niet spelen en me niet vies maken want ik had mijn goede kleren (compleet met lakschoenen) aan. Op 1 of andere manier blijft dat hangen en als ik een jurk aan heb heb ik dan ook het gevoel dat ik niets meer kan/mag doen. (zo dom :o:)

    Maar deze is echt mijn favoriet omdat het de nadruk legt op wat ik wel mooi vind aan mijn lichaam (borst gedeelte) en het zwarte het minder mooie bedekt (mijn zwembanden) Draag er wel altijd een corrigerende onderbroek (hoog model) onder, met pijpjes tegen het schuren
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  18. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Ik draag wat ik wil. Jurkjes, korte broek, bikini etc. Ik ben 175 en weeg denk ik tegen de 100kg. Ik heb me al meer dan een jaar niet gewogen. Ik eet normaal en sport 3x per week en heb niet de intentie af te vallen maar lekker in mn vel te zitten en genoeg energie te hebben en dat is nu het geval. Degenen die het niet bevalt kijken maar de andere kant op ;)

    Mijn favoriete kledingstuk in de zomer is een fietsbroekje voor onder de jurkjes!
     
    Nougat, ikke24, Kanarie en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zo is het maar net. Het getal op de weegschaal moet niet de graadmeter worden over hoe je je voelt. Ben zelf flink afgevallen maar de weegschaal heb ik in de kliko gegooid. Het wegen werd echt een obsessie en ik kon me oprecht ineens weer heel dik voelen als ik een kilo zwaarder was dan een week terug. Sloeg nergens op want een week later was die kilo weer weg.
    Mijn probleemzones zijn vooral mijn bovenbenen en billen maar ik draag wel jeans met een top erop, ik vind het leuk staan en als iemand denkt wat een dikke reet heeft dat wijf dan zullen ze vast een probleem met zichzelf hebben.
    Je straalt uiteindelijk uit hoe je je voelt. Ik droeg heel lang van die corrigerende hemden maar wat een hel is dat, die dingen kruipen omhoog en je gaat er enorm van zweten en je moet steeds dat ding naar beneden trekken. Onder jurkjes draag ik ook een fietsbroekje maar dan een katoenen, krijg je tenminste niet van die plakbenen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.324
    1.346
    113

Deel Deze Pagina