Hier 1.90 en maat 46. Draag zomers alleen maxi jurken of tot onder de knie. Een maxi jurk komt bij mij overigens nooit tot aan de enkels. Ik pak ook vaak jurken met elastiek onder de borst. Staat voor mijn gevoel t beste.
Nee maar ik was laatst 20 min winkelen bij de zeeman en toen heb ik ze wel zien liggen ze voelde ook best lekker aan! Heb er eigenlijk nog nooit een aan gehad.. is dat voor je billen te accentueren of kan je je buik er mee verdoezelen? heb trouwens wel hemden gehad er van soms voor onder een jurk of een "strak" truitje. Maar vond de bandjes zo breed als je bijvoorbeeld een jurkje aan doet met dunne bandjes ziet het er al niet meer uit. Heb ik bij de lidl van die hemdjes gekocht!! Wel een aanrader ziet er echt leuk uit met een kant randje. Dus weet niet of je ook corrigerende hemdjes draagt maar is wel een aanrader.
Nee inderdaad.. wat ik wel doe is een jegging aan lekker beetje hoog en dan een wijd shirtje op waarvan de voorkant korter is dan de achterkant. Heb daar wel weer mee van "scheit" loop toch niet in me blote reet. Niet dat ik opmerkingen heb gehad maar tussen mijn oren zit toch wat onzekerheid zo nu en dan.
Ik heb er 1 van de bronprix. Die is hoog , eindigde net onder de borstel heeft zo'n anti slip rand ( dus rolt niet om) en pijpjes ( geen geschuur bij je benen) die draag ik altijd onder een jurk .
Ik ben ook een maatje meer(44, soms 46) Ben lang(186) Draag een Acup. Fikse buik(omvang groter dan borstomvang) En bips is ook niet zo fantastisch meer. Maar... Laatst in een goede mode-zaak een persoonlijke shopster echt goed geholpen. Echt goed gekeken naar wat me wel en niet staat. Wat vind ik fijn en wat niet. En ben met een mooi jurkje naar buiten gelopen. A -lijn. Terwijl ik dat nooit deed, want daar leek ik zwanger in. Daarna durfde het meer te dragen. Ja! Maar niet meer koopbaar. Ik heb er een van de miss Etam en 1 van de HEMA. Ze zijn bijna opgesleten. Maar het duwt echt m'n buik platter. Echt heel duidelijk word ik er slanker van(voor y oog dan hè) Alle andere zijn bij mij bij de buik niet stevig genoeg
Misschien hebben we dezelfde. Zal niet zeggen dat hij lekker zit, maar onder een jurkje heb ik hem altijd aan. Als ik ooit ermee in het ziekenhuis beland, lachen ze zich suf.. rafelig ding. Haha. Mocht je ooit een vergelijkbare vinden ..
Heb deze laatst besteld. Was al een tijdje op zoek naar een wijder wit hemdje voor onder een colbertje. Deze besteld en echt tevreden over! Valt wijder bij de buik.
https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?currency=EUR&lan=nl&id=2028074&share_type=goods&site=andshnl&url_from=GM7101275112501030912
Ik heb daar nog nooit iets besteld. Komen de maten ook een beetje overeen en is het verder wat? Niet dat het ineens totaal iets anders is dan op het plaatje?