Afgelopen jaar alleen maar ellende beleefd. En ik vraag me af wan neer gaat dit nou eens stoppen. We hebben al bijna een jaar ruzie met schoonouders. Wij willen praten maar hun niet. Toch bellen ze steeds en sms'en steeds om te zeggen wat ze ervan vinden. Wij hebben duidelijk gemaakt dat we willen praten maar niet via tel of sms. Langs komen willen ze niet want wij mogen ons mening niet zeggen. Wij blijven op dit moment daardoor in die negatieve sfeer hangen want erge invloed heeft op ons zoontje die waarschijnlijk ADHD heeft. Aantal weken geleden is m'n broer in het buitenland geweest en heeft daar een ziekte opgelopen. Hier heeft hij hersenvlies ontsteking door gekregen. Na veel ziekenhuis opname ging het nu een stuk beter. Hij mocht beslist geen stress en dus rustig aan. Tot afgelopen donderdag hij had wat last van stress door bepaalde dingen en kreeg een grote bult in zijn nek. Ziekenhuis geweest en weer naar huis gestuurd. Rustig aan doen. Hij was het weekend bij een maat om lekker uit te rusten. Toen bereikte ons vanmorgen het nieuws dat ze hem vanochtend niet wakker konden krijgen. Dokter er bij. Hij is comateus gelijk naar ziekenhuis. Hij reageerd gelukkig wel op prikkels. Wat een ellende na alles wat we al hebben mee gemaakt. Houd het dan nooit op? Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt
Reagerend op enkel de titel: waarschijnlijk niet. Er is altijd wel iets - hoe vervelend ook. Dat gevoel heeft iedereen denk ik wel een keer gehad. Helemaal perfect zal het nooit zijn, je blijft altijd iets houden. Op de inhoud van het topic: sterkte!!!
Sterkte! Hoop dat het goed komt met je broer. Wat betreft je schoonouders zou ik proberen het los te laten. .. Zoals je zelf al zegt: je hebt al veel aan je hoofd... zelfs als je nu het gesprek aan zou gaan, zou dat waarschijnlijk niet zo lekker lopen als je wil door alle overige emoties. ..
O joh, wat erg! Heel veel sterkte met je broer. Hopelijk komt hij er spoedig weer helemaal bovenop. En wat je schoonfamilie betreft; ik zou dit idd. even loslaten... Sterkte!
Jeetje zeg, wat een ellende!! Heel veel sterkte met e broer! En wat betreft je so! Neem afstand las een pauze in... Als jullie willen praten en hun biet dan houdt het op onwijs veel sterkte
Precies op de inhoud van het topic.. sterkte. maar meid.. leer dansen in de regen.. er is altijd wel iets!
Bedankt voor de reacties erg lief. Ja ik weet ook wel dat er natuurlijk altijd wel iets is. In principe leg ik het heel snel altijd naast me neer. Wat betreft so we willen dit heel graag even vergeten even een pauze even niets. Dus praten of ons met Rust laten. Maar ze willen niet praten maar laten ons ook niet met rust elke week wel een sms of belletje om zenuwachtig van te worden. Of opa en oma bemoeien zich er mee maar het is iets tussen ons en hen. Niet de rest we worden er zoo moe van. Wat betreft broer hij is nog steeds niet bij. Hij heeft dus zwelling in z'n hoofd wat veel druk geeft. Ze hadden hem nooit maar huis mogen sturen de laatste keer dat hij int ziekenhuis was. Ze geven hem nu medicijnen en prikkels om hem wakker te krijgen. Als hij morgen nog niet wakker kan dit ook nog wel een tijdje duren vertelde de arts. Ik hoop het echt niet en dat hij gauw weer wakker is. Hij heeft een 4zoontjes 10jaar 5jaar en een 3limg van 4 weken
OMG wat erg van je broer!! Wat verschrikkelijk zeg, ik hoop van harte dat alles goed komt met hem! Wb je schoonfamilie: laten rusten, en geen energie insteken nu! Sterkte!
Ik wil je eerst heel erg veel sterkte wensen met je broer, en hoop ook voor zijn kinderen dat hen papa snel weer bij ze is. Verder is er wss altijd wel iets waardoor je even de grond in zakt. (even een oud gezegde van mijn oma: Hoe diep het gat ook is, uiteindelijk steek je er wel weer boven uit!) Als je erover wil praten je mag me altijd pb'en! Zit op dit moment zelf ook in een diep gat.
Heel veel sterkte!!! Hoop dat je broer snel weer wakker wordt! Wat betreft je so's blokkeer ze een tijdje, en zie je dat ze bellen, niet opnemen, neem even de rust die je nodig hebt.