Zomers tintje..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ice19, 9 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ice19

ice19 Actief lid

12 sep 2011
    161
    0
    0
    Genieten van het leven!
    Dag dames,

Vraagje aan jullie.
    Ik als groot zonliefhebber ga ik in de winter regelmatig naar de zonnebank.
    Gewoon omdat ik er anders echt uit zie als een spookje.
    Beetje zoals nu zeg maar.

Ik zou zo graag een teintje willen maar de zonnebank vind ik toch niet zo'n heel goed plan. Heeft er iemand van jullie ervaring met zelfbruiners of andere, veilige methodes om tijdens je zwangerschap er een beetje gebruind uit te kunnen zien?

Er is natuurlijk een hele hoop op de markt en ik weet niet waar ik uit moet kiezen. Ben dus echt op zoek naar wat tips en producten die jullie goed 'bevallen' zijn.

Gr Ice

2. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Spray-tan schijnt erg in te zijn. Niet heel erg duur (25 euro ofzo) en blijft zeker een paar weken zitten. Met zelfbruiners heb ik slechte ervaring. Ik word daar vaak oranje van.

3. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

19 sep 2015
    326
    1
    0
    Marc Inbane gebruik ik. Ideaal! Ik zie er uit alsof ik net terug ben van een korte vakantie.. het blijft ong 5 dagen zitten en het ziet er niet nep uit.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik gebruik regelmatig zelfbruiners, mijn favoriet is de Fake Bake Flawless :) Van een goede zelfbruiner word je echt niet oranje.
    www.captaintan.nl is een hele fijne website, de eigenaresse is ook erg behulpzaam.

5. Nynke1981

Nynke1981 Actief lid

3 mrt 2016
    253
    1
    0
    Ik heb laatst bij de zonnestudio gevraagd of het echt zo niet goed is om onder de zonnenbank. Hij raadde me aan dat ik mn gezicht goed insmeerde en eerst even kort onder een lichte bank ging om te kijken of mn gezicht tekenen van een zwangerschapsmasker liet zien. Volgens hem zijn de zonnenbanken van tegenwoordig helemaal niet schadelijk voor je kindje zelf.

Toch ben ik er zolang als ik zwanger ben trouwens niet meer onder geweest

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Waarom niet alleen een gezichtscrème met een zelfbruiner?
    Ik zou met een zwangere buik ook echt niet onder de zonnebank gaan geloof ik.

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tsjaa, ik ben hier wel onder de zonnebank geweest, 20 minuten waarvan de laatste 10 minuten een handdoekje over mn buik...

Ik ging toen trouwen, dus ik wou er idd ook niet uitzien als een spook

Deel Deze Pagina