Eten, bidden, beminnen van Elizabeth Gilbert Duizend schitterende zonnen en de vliegeraard van Khaled Hoesseini
uhm hou je van thrillers? Dan vind ik Saskia Noort, Simone van der Vlucht, Esther Verhoef, Nicci French, James Patterson wel goed. Of haar naam was sarah van Tatiana de Rosnay, of Echte mannen eten geen kaas van Maria Mosterd, of Virginia Andrews. Ga nog even verder denken.
Of ik was 12 en fietste naar school, van dat meisje dat ontvoerd was door dutroux. Of het meisje met de 7 pruiken.
het is toch met de negen pruiken? Ik had een topic geopend en daar staan hele leuke aanraders bij. dan heb je nog wel wat te lezen haha http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/198102-boek-raad-omdat.html ik zal zeggen lees de dollarprinses die is zo ontzettend leuk
Weet niet of het al in de bieb verkrijgbaar is maar: "haar naam was sarah" "dochter van een nomadenstam" "op klaarlichte dag"
jennifer donnely - de theeroos...(de winterroos heb ik nu geleend bij de bieb en moet ik dus nog lezen) (ook naar aanleiding gekocht nav tips van de dames van dit zp-forum) karyn bosnak - de dollarprinses danielle steel
ik heb inderdaad gekeken, maar veel boeken waren uitgeleend het lijkt wel of ze daar nooit de boeken terug zetten als ze terug gebracht worden! de boeken die ik nu heb gehaald zijn: Loverboy van René Appel Verkeerd Verbonden van Samira Atari De Bruiloft van Adele Geras iemand ooit één van deze gelezen?