Teva's! Zowel voor jongetjes en als meisjes superleuk! MINI birkenstockjes vind ik ook nog erg leuk. Niks nerdy's aan, lekker praktisch, zit lekker en staat ook nog eens leuk!
Wow, dankjewel dames. Ik ga alle genoemde merken en zo eens uitpluizen. Uiteraard staat comfort op een hele hoge plaats en ik zal uiteraard comfort uiteindelijk bovenaan de looks zetten. Nu zijn die sandalen/zomerschoentjes alleen voor als we ergens heen gaan. Rune en wij lopen altijd op blote voeten dus ook in de zomer thuis en in de tuin. Zover ik heb begrepen kunnen gympen best voor een keer en naast een goede schoen. Afwisseling is het toverwoord dus dat komt wel goed. Ik vind alleen sandalen echt superlelijk. Ik ga jullie opties eens doorstruinen nu.
Ben benieuwd waar je keuze op gaat vallen Wij hebben hier na 5 jaar toch een aantal keer sandalen gehad. Die ik hier in het topic zette... En ook een keer sandalen van Timberland. Veel te duur vind ik ze.. Maar ze zaten duidelijk echt heel lekker. Maar voordeel van meisjes is dat je veel meer keuze hebt qua zomerschoenen. Vorig jaar was ze helemaal happy met van die leren ballerina's. Prima voetbedje in en ook niet te warm. Maar goed.. Dat is bij een jongetje toch niet zo leuk he
Haha alles uitgepluist maar geen keuze kunnen maken. Zal eerst even accepterendat het een sandaal wordt en dan nogmaals kijken. Voor nu spreekt de birkie/kipling er bovenuit. Teva lijkt me handig omdat ze snel droog zijn.
Hier komen er weer Teva's en Converse schoentjes, in ieder geval voor dochter, voor zoontje afhankelijk of ie dan al los kan lopen (ga er niet vanuit).
Ik vind sandaaltjes ook mega lelijk.. maar ik vond het toch wel zielig bij warm weer dus voorzover je bij sandalen over hip kunt spreken, hele hippe gekocht van replay.
Crocs vond ik heel handig op die leeftijd. Niet echt mooi maar ze zaten wel lkkr en ook goed voor de voeten.
Ik was ook zo'n moeder die mijn zoon absoluut geen sandalen of teva's aan wou doen want ze zijn lelijk!! MAAR.... ik ben toch overstag gegaan. Hetw as toen erg heet en mijn zoon liep met dichte schoenen aan terwijl ik lekker op slippers liep. Toen op zoek gegaan naar sandalen maar bijna geen keus... Jaar daarop gelijk in maart al teva's gekocht en mijn god wat waren we daar blij mee. Jaar daarop heeft hij weer teva's gehad.
Hier Teva's voor op vakantie, in de tuin, etc. Maar niet als we ergens naar toe gaan, school of crèche. Daar vind ik ze persoonlijk echt niet stevig genoeg voor... Dus hoe mooi of lelijk ze ook zijn. Hier echt wel gewone sandalen voor mijn jongens. Ik loop zelf ook de hele zomer op leren slippers dus mogen zij ook gewoon met 'frisse' voeten de zomer door. Die Belize postte vind ik wel cool voor mijn jongste. Vind het alleen een beetje eng om nu al te kopen voor hoogzomer. Want maat inschatten bij die kids is echt zooooo moeilijk!
Nou, lelijk staat zeker niet onderaan op mijn wensenlijst.. Mijn dochter heeft brede voetjes en een hoge wreef. Ik heb altijd goede, leren schoentjes voor dr. Ik ga stad en land af om iets goeds, maar ook moois te vinden! Maar qua sandaaltjes heb ik bv ook al leuke schattige leren gehad met bloemetjes. En ze heeft er ook altijd een paar ipanema's bij gehad (slipper/sandaaltje met bandje achter) en daar loopt ze prima op. Ik vind ze zelf ook heerlijk. Ze heeft wel eens dr tenen pijn gedaan. Al gebeurt dat vnl als ze op blote voeten loopt.. Maar ja, om nu de hele zomer met hete dichte schoenen te gaan lopen, omdat ze ze anders kan bezeren.. Stoot zelf ook wel eens mijn teen.