Zomerschoenen jongen 1 jaar HELP!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kellebell21, May 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kellebell21

kellebell21 Actief lid

Jul 18, 2013
    327
    0
    0
    Oke, waarschijnlijk ben ik echt een doos.. Maar ik vind sandaaltjes dus echt NIET mooi;) Wel is het zo dat mijn zoontje natuurlijk niet op dichte schoentjes kan blijven lopen tijdens dit mooie weer..
    Zijn die teenslippers van Havana met aan de achterkant ook een bandje goed genoeg? Of moet ik toch eens niet alleen maar aan "mooi" denken en gaan voor de sandaal? Als iemand nog andere tips heeft, hoor ik ze ook graag! Bedankt alvast:)

2. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik lees ff mee want ik vind Sandalen ook niet echt leuk voor een jongen hahaha

3. kellebell21

kellebell21 Actief lid

Jul 18, 2013
    327
    0
    0
    Haha helemaal goed! Erg he? Mijn vriend vind echt dat ik belachelijk doe, maar ik vind gewoon niets mooi :$

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Ik zou het niet doen. Voor kinderen die nog niet zo lang lopen wordt een stevige (dichte) hak aangeraden. Onze zoon had dan ook sandalen met dichte hak de eerste zomer. Tsja, wat vind je belangrijker, een mooie schoen of geen open knieen en ellebogen (als ze in de zomer vallen, vallen ze alles stuk aangezien de knieen en armen bloot zijn) ;).

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    ik vind sandalen ook ontzettend lelijk! Ik kwam laatst wel deze Kipling jongens sandalen grijs in de winkel tegen, die vind ik wel erg leuk. Moet alleen nog even in de winkel kijken of hij er goed op kan lopen.

6. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,173
    4,484
    113
    Ow mijn zoontje liep vorig jaar thuis altijd op blote voeten, en dat mag hij van mij dit jaar weer.
    verder zou ik wel gewoon sandaaltjes kopen, vooral als je weet dat je hem meeneemt ergens heen waar hij wel echt loopt, als je ergens heen gaat en hij zit alleen in de buggy, of in de auto en loopt bijna niet, zou ik nog wel andere slippertjes of luchtige gympen doen.
    Vallen doen alle kleine kindjes wel, met of zonder goede schoenen.

7. Cammy

Cammy Fanatiek lid

Feb 24, 2014
    1,905
    2
    38
    Ik zou voor nu nog echt het mooi loslaten en voor goed gaan. Hij is nog maar 1 jaar. Mooi daar heeft hij de rest van z'n leven nog de tijd voor. Ik ben zelf ook helemaal geen fan van sandalen voor jongens, maar het is even niet anders. Vallen doen ze inderdaad nog wel, maar met slippers is het vragen om open knietjes en ellebogen. Ik struikel zelf soms nog wel eens over mijn slippers;) laat staan een rond rennend dreumesje. Ik ga zelf voor sandaaltjes van timberland, vind ik ook niet geweldig maar van alle sandalen vind ik die nog het meest stoer uitzien;)

8. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    1,324
    184
    63
    Gelderland
    Die heb ik idd ook voor mijn zoontje, alleen de camelkleurige. Vanochtend voor het eerst aangedaan, en tot nu toe kan hij er prima op lopen. Hij vind het wel even raar aan z'n voetjes. Verder vind ik over het algemeen de sandalen voor jongens ook echt mega lelijk!

9. Divatje

Divatje Bekend lid

Aug 22, 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Ik vind die kindersandaaltjes ook niet mooi, maar vorig jaar toch gekocht, met dichte neuzen, ivm vallen, stoten etc. (Superfit model Freddy)
    We hebben zoveel plezier van die dingen gehad!! Je 'went' aan het uiterlijk en ons zoontje liep er heerlijk mee. Wij vonden ze ideaal, voor deze zomer hebben we weer dezelfde in een andere kleur/maat gekocht.
    Hij kan er zo heerlijk mee rondrennen, spelen etc.

Ik denk dat wij bij ons zoontje niet aan hoeven te komen met van die slippers/sandaaltjes met iets tussen zn tenen.

10. Nijntjepluis88

Nijntjepluis88 Actief lid

Apr 15, 2015
    115
    14
    18
    Wij kopen altijd teva's!

11. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,688
    2,386
    113
    Female
    Broek
    Hier ook dit weekend van die vreselijke teva's gekocht. Liep hij veel beter op dan de kipling. Ok ze zijn niet mooi maar hij kan ook niet overal op blote voetjes lopen. Hij vond t vandaag iig super fijn. Lekker met water en zand gespeeld op zijn teva's. En stiekem zijn ze aan die minivoetjes toch wel schattig!

Share This Page