Dochter 11,5 week slaapt sinds 4 dagen in de wieg ipv in de draagmand. Sinds toen wordt ze elke nacht min. 1 - 3 x wakker om te eten (Ik geef borstvoeding). Ze eet dan ook effectief & valt erna meteen terug in slaap. Voordien sliep ze door of werd ze 1x wakker om te eten - 2 nachten terug om 23u, 2u, 4u & 6u - Afgelopen nacht om 22u gegeten & gaan slapen, 24u, 3.30 & 5.15 - Maar vorige nacht enkel om 3u & 6u Ze ligt dan ook heel onderaan schuin in de wieg, terwijl ik haar vanboven erin had gelegd Overdag merk ik weinig verschillen buiten dat ze wel nieuwe dingen uitprobeert die ik ze eerder nog niet heb zien doen (Op handje zuigen, tegen speeltjes slaan, proberen vast te grijpen en om te draaien). Is dit de 12 weken sprong of ligt het aan de wieg? Wat kan ik best doen? Iemand ervaring hiermee?
Misschien een sprong idd. En misschien regeldagen voor de bv? Die heb je regelmatig toch als je bv geeft? Weet niet precies wanneer, zelf heb ik maar heel kort bv gegeven. En je kan je kindje onderaan in de wieg leggen. Het bedje kort opmaken. Dat is ook de richtlijn en dan kan ze niet zoveel verschuiven.